Ik ben vandaag lekker jarig en er komt heerlijk geen kip, want morgen gaan we trouwen! Joehoe!! En het was nog spannend, met Eef lag ik met 30wk met een onderdruk van 110 in het ziekenhuis, afgelopen donderdag controle gehad en mijn onderdruk was 125-80 en beeb groeit goed.. Nu alleen hopen dat mijn jurk morgen nog past, want ik groei behoorlijk
ik wens jullie een fantastische dag morgen en het is extra bijzonder met eefje erbij, vonden wij wel iig met onze dochter. Wat een mooie plaatjes zullen dat worden in de sneeuw.
Gefeliciteerd en heel erg veel plezier morgen ! Geniet er van ! (wel mooi hoor trouwfoto's met sneeuw !!)
Markelo ligt nog een klein beetje sneeuw Althans vermoed ik wel woon 5 km verder haha Hele fijne verjaardag vandaag en een superdag voor morgen toegewenst
Gefeliciteerd met je verjaardag en ook alvast gefeliciteerd morgen. Ik wens jullie een fijne dag toe.
alvast onwijs mooi dag meid en gefeliciteerd geniet ervan word vast enzeker een van de mooiste dagen in je leven geniet met volle teugen meid
We houden het heel klein, maar heb er zo'n zin in! En dinsdag gaan we naar brabant, lekker een paar daagjes naar koos konijn