Wat voor ondeugd heeft jouw kind vandaag uitgevreten??

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Nora1983, Apr 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nooit meer saaie dagen met een peuter/kleuter om je heen...Er gebeurt altijd wel iets. Ze zeggen iets waar je van onder je stoel ligt vh lachen of je staat met je handen in het haar als ze iets ondeugends uitvreten.

Wat heeft jouw peuter vandaag voor iets ondeugends gedaan? of mss had ie wel een hilarische uitspraak??

Zal het spits afbijten;
    Het was vandaag mooi weer, dus dochterlief, 3,5, lekker buiten spelen in de tuin. Met zand, met modder, op haar "blote kakkers" zoals ze dat zelf zo mooi zegt.
    Het was bijna etenstijd, dus ik zeg tegen haar dat we haar voeten even in de wasbak vd keuken zouden schoonmaken(hele huis die dag gestofzuigd en gedweild, dus op zandvoeten zat ik niet te wachten).
    Zo gezegd zo gedaan, dochter op aanrecht gezet, broek uit, voeten in de wasbak, kraan aan, zeep erbij. Ze is vrij zelfstandig dus ik zei; mama moet heel nodig naar de wc, was jij ondertussen je handen en voeten maar, ik kom zo weer terug.
    Ik kom terug, en wat tref ik aan??? Dochter had onderbroek uit gedaan en was met haar kont IN de wasbak gaan zitten; kijk eens mama, ik zit in bad!!:$:D
    Nou ja, haar shirt werd inmiddels ook nat, dus die moest ook uit, heeft ze heerlijk zitten badderen in de wasbak, en ondertussen lekker smeren met water zeep:D

Dat moment dat je dan terug komt in de keuken....ohhhhhhh!!:$ eerst denk je:NEEEEEE, wat doe je!!! en daarna kun je je lach niet inhouden en weet je niet hoe snel je je telefoon moet pakken om een foto te maken!:D:D:D

Oja, gisteravond had ze een hilarische uitspraak; hoe dat er ook uit kwam, op zo'n hele serieuze toon. We zaten fruit te eten, heeft ze een pitje in haar hand en zegt:"mama, pitjes zijn heel gezond, daar krijg je grote hersenen van en grote tieten!!" :$:D:D Goed....weer wat geleerd...

2. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Geweldig! Hier meerdere ondeugende dingen. Topunt was dat ze haar sla bijna op had en toen bedacht om de laatste sla blaadjes door de kamer te gooien... :(

3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

2 minuten in de gang en ik kom weer binnen heeft ze haar halve gezicht volgekalkt met zinkolie ... ze leek de kerstman wel met een grote witte baard 😳😂. Dit stond op de keukentafel, blijkbaar had ze t potje binnen no time open 🤔.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Leuk topic!
    Mijn zoon van bijna 4 is eigenlijk heel erg braaf ten opzichte van zijn zusje, vrat weinig uit en klom nooit ergens op.
    Maar om zijn uitspraken kan ik soms wel lachen, hij zei gister uit het niets:'' Ik ga even ghetto muziek opzetten''.

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Haha leuke verhalen.
    Mijn oudste kwam van de week naar beneden met zijn haar helemaal vol gel gesmeerd. 'mama ik heb kuif gemaakt':D
    Zijn haar glibberde helemaal :)

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

De jongste had gepoept en kwam er aan alle kanten uit. Lekker smeren. Over zn kleren, tot aan z'n sokken. Zucht....

7. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Hahah wat leuk dit topic.

Is niet vandaag gebeurd maar maandag geloof ik. Onze jongste had zijn Ikea stoel voor het fornuis gezet, de pan met knakworst eraf gehaald en half omgekieperd:$ godzijdank stond de pan er net op dus was het nog koud, en heeft ie niks over zichzelf gemorst:cool: maar het hele fornuis zat (zit) vol met knakworst water en heeft kortsluiting gekregen. Nu moesten we dus een nieuw fornuis kopen.

Ohja en gister had ik de gangdeur open laten staan vlak voor dat we naar school gingen. Wou ik de jassen pakken, was de hele gang nat:( Zat meneer daar met zijn handen in het water te spatten en spelen. Had die de wc borstelhouder en borstel omgegooid in de wc en gang.:$ gatver haha.

8. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Hahaha geweldig, leuk topic.

We hebben een ondeugend slim mannetje van bijna 3. Al heel lang doet hij dingen dat je denk wat ben je van plan. Uk was 1 en had op eigen gelegenheid de koektrommel gepakt en zelf op de bank geklommen en het netjes voor zich neer gezet. Had "nog" niks gepakt haha. Wel met de mededeling mmmm koek eten?

We hebben een weerkaart gemaakt en zei vandaag is het een zondag en zet netjes de wijzer op de zon.

Oja en hij trok vorige week in de bieb de broek naar beneden en wou in een bak plassen zucht, we waren nog optijd en zijn luierbroekje was nog steeds droog.

Met 2.5 had hij geen zin om van zijn eetstoel te klimmen en kijkt zijn papa aan, wil jij me tillen je bent ook zoooooo sterk haha.

9. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Mijn 3.4 jarige vandaag weggelopen. Hij was buiten aan het spelen en ik was boven. Door het raam kun je hem wel horen.. Op een gegeven moment hoorde ik niks meer, dus ik kijken. Ja weg was hij.
    Was hij op zijn fietsje naar Opa en Oma gefietst, zo,n halve kilometer verderop in het dorp. Daar was zijn zusje ook dus wilde hij daar ook heen. Erg geschrokken. :(

Vandaag buiten geplast. Alles nat, broek, sokken en schoenen. Terwijl ik hem al op de wc had gezet. Zelf weer vanaf gegaan en buiten gaan plassen.

Vorige week snoepjes gepakt, bij de kruidvat. Uit die bakken. Mààr hij had het wel even tegen de caissière gezegd hoor.. ;)

10. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Pakt zijn fiets en gaat om half 8 in de ochtend in zijn pyjama en blote voeten in de tuin fietsen 😅 was de deur vergeten te sluiten.

Bij oma zijn telefoon vergeten.
    Oh papa die ga ik even halen...
    Deur open en hop daar ging die 🙈
    Haakje op deur; ✔

11. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,050
    178
    63
    Gelderland
    Dochter is nog niet lang zindelijk. Ik was haar broertje naar bed brengen, dus ze was even alleen beneden. Kom ik terug ligt de hele vloer onder de poep :$

Ze moest poepen een dit ging wat maart het potje wat ze zelf op was gaan zitten. Vervolgens heeft ze het met heel veel billen doekjes proberen op te ruimen. Heel erg lief maar ohhh zo vies! Bijna 1 m2 kunnen schoonmaken, en onze dochter ook nog natuurlijk... Leve de pvc vloer :D

12. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113

Sorry maar ik moest daar hard om lachen, ik zie het al voor me. Wel lief bedoeld.jammer dat het van de regen in de drup is haha

13. helma85

helma85 Bekend lid

Dec 3, 2013
    683
    43
    28
    We zijn dozen aan het inpakken ivm verhuizing. Ik moest even naar wc, hoorde ik mn dochter wat rommelen in woonkamer. Had ze alles uit n doos gehaald! Ze klapte daarbij in haar handen en keek heel trots en zei: tatatada!!!!

14. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113

Hahaha hetkenbaar tijdens onze verhuizing was dat favoriete spel, niet die van mij hahaha, hij was toen bijna 1.

15. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Mijn zoon is op het KDV met zijn handen gaan verven.. toen kreeg hij jeuk aan zijn gezicht. Nu heb ik een smurfje, want de verf laat zich er ook erg moeilijk afhalen.

16. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

Dec 8, 2012
    826
    204
    43
    Female
    Laatst een keer in het zwembad gooide hij de deur van het hokje voor me neus dicht en wou hem op slot draaien. Ik was net op tijd met open duwen. Hij kreeg hem later ook niet open omdat ie nogal moeilijk open gjng. Dus gelukkig maar dat ik op tijd was...

En vandaag moest hij slapen, lukte hem blijkbaar niet. Is hij heel stilletjes uit bed gekropen en heeft ons bed en een kastje in onze kamer ondergesmeerd net tandpasta 😠

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Om zes uur s ochtends haar bed uitgeslopen, naar beneden gegaan en een rode pen gepakt. Toen heeft ze onze witte bank helemaal bekleurd...

18. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Jakkes! Krijg je het denk je er nog af? Hoe oud is ze?

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ze is in december drie geworden... deze dame is heel
    Anders dan de oudste... het is er bijna helemaal vanaf!

20. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Zit ik vanochtend dit topic door te lezen en te bedenken dat het wel meevalt tot nu toe nog hier, wel eens iets met sudocreme en vaseline maar daar was ik bij voor het echt erg werd. Kom ik net in de woonkamer, had baby naar bed gedaan, halve woonkamer wit van de talkpoeder ;)
    En dan proberen je lach in te houden ;)
    Wel blij dat het geen tandpasta is op de bank en stoelen, dit ging er nog aardig af met de stofzuiger en het ruikt best lekker hihi

Share This Page