ik moet echt even mijn frustratie kwijt!!! ben al ruim 2 jaar bezig met een kindje, veel ups en downs gehad, clomid en een operatie voor onze kinderwens. nu na een paar maanden na de leo operatie is het nog steeds niet gelukt. erg teleurgesteld want dit had ik niet verwacht! Vooral niet omdat mijn gyn erg positief was! Nu krijg ik na dat ik ongesteld ben geworden een HSG, en mijn man nog een zaad onderzoek. Was in het verleden redelijk goed bij hem gelukkig! De gyn vertelde me duidelijk dat als mijn HSG niet goed is dat ik dan meteen ivf krijg.. dit had ik echt niet verwacht, vooral niet om dat ik al die operatie heb gehad en de gyn en ik er van uit zou gaan dat ik vrij snel zwanger zou raken! Hoop echt dat ik gewoon iui krijg want ivf lijkt me zo zwaar!!!! Voor mijn gevoel werkt mijn lichaam super goed na de operatie; uit mijn eigen ongesteld, en duidelijke eisprong dus nu maar hopen dat mijn eileiders er goed uit zien! heeft iemand misschien een soort gelijke ervaring?? groetjes!
Geen ervaring in deze situatie maar als je zelf een eisprong hebt en uit jezelf ongesteldwordt, is dat een goed teken. Succes!
Maar dan kunnen me eileiders wel dicht zitten toch of niet? volgens mij omdat alles werkt en ik krijg de iui dat ik dan geen medicatie hoef! hoop ik dan...
Wat vreemd dat ze niet voor de operatie een hsg gedaan hebben Als de eileiders dicht zitten dan merk je dat idd niet aan je cyclus. Je hebt dan wel een eisprong, maar het eitje kan dan niet vervoerd worden naar de bm en zaadjes kunnen dus ook niet bij het eitje komen. Hopelijk is alles goed ik snap je frustratie.