Hoi dames! Mijn dochter wordt bijna 1, ik heb al een zoontje van 3 en ben daardoor helemaal thuis in het jongensspeelgoed. Maar ja, een beetje echt meisjesspeelgoed voor haarzelf is ook wel erg leuk. Nu dus mijn vraag, hebben jullie leuke suggesties? Ik wil max 150,- besteden. Liefs!
Wij zijn fan van little people. Mooi speelgoed, waar ze dan misschien niet gelijk heel erg mee spelen, maar wat uiteindelijk veel gebruikt gaat worden. Mijn dochter van 4 heeft er nog steeds veel lol van.
Ik heb nogal een vrijgevige grote familie. Huisje, glijbaan, loopfiets, driewieler, keukentje, poppenwagen hebben we allemaal al. Heel irritant. Ik zit eraan te denken om mooie zomers hoentjes te kopen.? Ze geven er nu toch nog niks om. Of is dat heel stom?
Hier kreeg ze voor de eerste verjaardag: speeltafel met stoel, loopfiets, boek van dribbel, serviesje, keukentje, loco bambino, puzzel. Omdat ze nog geen besef van cadeaus had kreeg ze van ons, m'n moeder en m'n opa's en oma's geld (deels op haar spaarrekening)
Duplo hebben wij voor haar eerste verjaardag gekocht. Staat nog boven, want spelen doet ze er niet mee. Ze vond overigens de verpakkingen van alles dat ze kreeg het leukst...
Watertanden is inderdaad een goed idee! Ik ben normaal niet van de praktische cadeaus maar we hebben nu zo ontzettend veel speelgoed en heel weinig ruimte dat ik het gewoon echt even niet weet.
Ik zou gewoon iets vragen voor ontwikkeling en educatie etc dan - grote boeken bijv herwin tule - kenetische zand - grimm'' speelgoed - haba poppen plus kleding - waterverf eco - iets van lilliputiens bijv grote educatieve boek van stof - puzzels djeco Kijk anders op winkels zoals Kleinezebra, maanfabriekje, ilovespeelgoed,psikhouvanjou
Misschien een houten blokkenkarretje of eerste poppenwagen. Dat is toch iets waar ze wat langer mee spelen. Kindjes hebben al snel veel speelgoed. Anders iets met haar naam erop zodat het echt van haarzelf is. Weet het niet wij zijn zelf ook nog opzoek.
Mijn dochter word woensdag een jaar, wij hebben haar een fiets van little tikes gekocht die wat je kan ombouwen tot 3 jaar. Heb hem via internet gekocht scheelde 30 euro! Verder heb ik een bord/bestek set gevraagd, heb wat speelgoed voor in douchebak, een muziekinstrument waar je op moet slaan, vormendoos en blokken gevraagd. Ze heeft al zoveel speelgoed, en met de helft speelt ze helemaal niet. Met deze dingen speelt ze op hrt kdv wel en vind ze geweldig, vandaar dat ik dienheb gekozen. En als ze het niet weten heb ik geld gevraagd voor op haar spaarboekje.
Wijzelf hadden haar een (duw)driewieler gegeven (en veel kleine dingen) ze vind het helemaal geweldig. En wil er altijd in! Verder gad ze heel veel gekregen, een paar toppers: loopauto, thee servies van plastic natuurlijk , little people, poppen, boodschappentas van Fisher-price. Roze toet toet auto, keukentje daar begint ze nu heel veel mee te spelen.