Michelle wat een keuze Lennja ist eigenlijk Finns. Lilja vind ik ook goed, maar onze hond heet Lilly. lijkt wel erg op elkaar. Ronja vind ik ook leuk, maar mijn man vind hem erg lelijk. hij zegt Sonja klingt al zo dik en rond, en ronja is dus nog dikker maar ja.. meisjesnamen vinden we echt een probleem.. laten we het maar eerst een kleine Lotta worden en dan zien we verder (ik vind trouwens Louisa nog erg mooi) Bougainville: wij vinden het eigenlijk niet erg als namen heel vaak voorkomen. als we hem maar mooi vinden. Flynn vind ik dan weer minder.
Leuke naam hoor Persoonlijk absoluut niet mijn smaak maar voor een ander prima! Lenja vind ik dan weer een stuk minder..
Lotta geen verkeerde naam, maar ik vind de uitspraak zelf niet zo mooi. Een beetje hard. Ik zou persoonlijk dan eerder kiezen voor: Lotte of Lottie.
Lotta, erg leuk!!!!!!! Lenja, niet mijn smaak, maar ja, dat duurt nog ff, haha! Finn vind ik ook altijd leuk!
bedankt voor de reacties een Lotta zal het wel blijven. of er later nog een Lenja bij komt, dat zien we dan wel
oh, trouwens, we zijn de laatste tijd aan het nadenken of we een tweede naam willen geven, maar in het algemeen is het voor meisjes toch wel heel moeilijk om een leuke naam te vinden... welke tweede naam klinkt leuk bij Lotta? iemand nog suggesties?
Ideetjes... Lotta Annika Lotta Bente Lotta Birgit Lotta Birthe Lotta Bodée Lotta Bodijn(e) Lotta Brigitta Lotta Camilla Lotta Caró Lotta Cató Lotta Daniek / Lotta Danika Lotta Elina Lotta Elize Lotta Elze Lotta Emelie Lotta Emilia Lotta Esmee Lotta Estee Lotta Eva Lotta Evelien Lotta Félien / Lotta Féline Lotta Floranne Lotta Florieke Lotta Hanna(h) / Lotta Hanne Lotta Helene Lotta Iluna Lotta Imee Lotta Inge Lotta Irene Lotta Irja Lotta Iselin Lotta Iva Lotta Janna(h) / Lotta Janne Lotta Janniek / Lotta Jannike Lotta Jasmijn Lotta Johanna Lotta Jolé / Lotta Jolee Lotta Josefine / Lotta Josefien Lotta Julee / Lotta Julé Lotta Julene Lotta Julieke Lotta Julijn(e) Lotta Juline Lotta Loïse Lotta Madelief Lotta Malene Lotta Mari / Lotta Mári Lotta Maria / Lotta Marie Lotta Marijn(e) Lotta Marike Lotta Marit Lotta Marlein / Lotta Marlijn Lotta Marlieke Lotta Marline / Lotta Marlien Lotta Marlou Lotta Matilda Lotta Maurine / Lotta Maurien Lotta Mia Lotta Milou Lotta Neva Lotta Noé Lotta Nolé / Lotta Nolee Lotta Olivia Lotta Robijn(e) Lotta Robine Lotta Romijn(e) Lotta Rosa Lotta Savea Lotta Sophia / Lotta Sophie Lotta Vea Lotta Vianne Lotta Vita Lotta Ylva
er zaten al leuke namen tussen op mijn lijst staan nu: Lotta Eline Lotta Elise Lotta Sophie Lotta Emilia