lotte of lotte als 2e naam? hebben wij ook gedaan omdat ik bij lotte een bep soort meisje vind horen ( een meisje meisje geen oordeel puur persoon lijk ) en niet ieder meisje daarbij vind passen. Nu " spijt " want ze is echt wel een lotte.....
Uhhh.... Er zijn 86.000 meisjes geboren in 2012. Van die 86.000 meisjes hebben er 680 de naam Emma gekregen. Dus in procenten: 0,79% van de in 2012 geboren meisjes heet Emma! Statistisch gezien is de kans dus klein dat je in een klas van 30 kinderen 2 Emma's hebt zitten..... Dus tsja als je het daar om moet laten Oja, ontopic: aan mij heb je niets want ik vind het alledrie mooie namen
Lotte en Emma allebei erg leuk. Isabella houd ik niet van, ben niet van de lange namen en vind dit tevens wat verwend klinken. Weet niet welke ik kiezen zou van Lotte en Emma, Lotte is minder populair dus pluspunt, maar Emma vind ik voor een volwassene weer leuker dan Lotte dus daarom pluspunt.
Isabella, maar Emma vind ik ook leuk, zou mee bij ons passen kort en krachtig daardoor twijfelde ik, maar toch voor isabella gestemd. vind ik mooier, maar de afkorting naar Isa zou ik dan weer niet leuk vinden ( geen duidelijke keuze hierin dus eigenlijk )
Lotte!! Mijn dochter heet zo, helemaal geweldig! (Emma staat ook hoog op lijstje maar hier al veel te veel Emma's in de buurt dus wordt hem niet)