Lotte en Fenna Lotte en Valerie Lotte en Vienna Lotte en Thomas Lotte en Tom Lotte en Milan Lotte en Daan
Ik ken een Lotte & Tijn. Ik ken een Lotte & Fleur. Ik ken een Lotte & Sjaak. Ik ken een Lotte & Klaas.
078mama: Ik vind Jasmijn inderdaad heel mooi bij Lotte passen, beter dan Anna. En bij Yummy denk je direct aan mij toch?
Het meeste is al genoemd, geloof ik, maar: Sanne Fleur Merel Nina Emma Eva Hannah Anne Louise Nienke (vind ik erg leuk bij Lotte) Veerle Isa/Isabel Carlijn/Karlijn (vind ik ook erg leuk bij Lotte) Belle Claire Hilde Linde Rosa Olivier Benjamin Thomas Ruben Lucas Julian Floris Pepijn Wouter Maurits Lennart Florian Casper David Jochem Jurian Matthijs
Ik heet zelf Lotte en mijn broer heet Thomas (Tom). En als hij een meisje was geweest had hij Anne geheten. Verder vind ik Emma, Sophie, Britt, Nynke, Aniek er leuk bij. Jasmijn vind ik een heel andere naam. Voor een jongen; Bas, Tim, Daan.
Lotte & Floor Lotte & Merle Lotte & Mea Lotte & Mare Lotte & Bente Lotte & Mirte Lotte & Koen Lotte & Tijn Lotte & Siem Lotte & Wout Lotte & Thomas
Ik zie hier wel weer wat goede opties bij staan! Mijn man is nog niet echt met namen bezig maar die ga ik even achter de computer zetten Thanks!