Wij zijn ook zoekende in dezelfde catagorie. Ik vind joep ook erg leuk. andere namen die hier de revue zijn gepasseerd. Die ook bij Lotte passen. Loek, Mats/Matse, Finn, Timme Thieme Mels, Mees, Moos, Wout, Naud, misschien zit er nog iets voor jou tussen.
Miekje, als dit een meisje was geweest had ze Suze Dominique geheten hihi. We hebben dus wel dezelfde smaak Maar alles wat in de buurt van geknutseld komt valt ook direct af. En het moet ook passen bij een bankdirecteur en niet alleen bij een kind. Daarom vallen Joep en Jip een beetje af. Ik ken trouwens alleen maar leuke kinderen die zo heten maar dat is een gevoel. Max blijft elke keer weer in mijn hoofd zitten maar de hond van mijn bff heet ook zo! Dat is niet echt leuk vind ik. haha
Max vind ik ook leuk! maar zo heet een jongetje 2 deuren verder al! Tevens ben ik ook bang voor de associatie met hond! dit heeft mijn man met Sam! wat ik dus een super leuke naam vind.
Haha jij kent iets te veel geschiedenis! Pieter vinden wij super maar ja, opa heet Pieter en zijn oom ook. Jammer he! Gijs is al vergeven in de familie en Sam is iets te populair op dit moment. Op Mick kan ik alleen maar hele domme rijmpjes maken hihi. wel een leuke naam trouwens.
Ik vind Mees zeker leuk maar er zijn er 3 geboren dit jaar in mijn directe omgeving. Dat is dus niet meer zo orgineel hier haha
Oh ja, Gijs vind ik ook zo'n leuke naam! Uhmm... Ruben? of Finn? Ik vind jongensnamen zo moeilijk! Ik kan er maar geen leuke bedenken. Inmiddels begint het alweer te kriebelen voor nummer twee en ik heb al een naam voor een meisje... maar een jongen? Ik vind Ben ook erg leuk, maar mss omdat ik alleen leuke "Bennen" ken Of Joost, Thieme... hmmm...
Lotte en Niek? Wij zijn ook hard aan het denken voor een jongensnaam, en wij vinden Niek wel een kanshebber. Past ook goed bij naam van dochter ( ligt in categorie Lotte namelijk)
lotte en martijn of lotte en ruben? ken een lotte en haar man heet martijn en hun zoontje ruben. lastig he hoop dat je er uit komt. jennefer