Voor onze eerste zoon hadden we zo een naam, maar nu voor een tweede... Inmiddels 28 weken zwanger en nog inspiratieloos! Wie heeft er een suggestie? Liefst geen kaknamen, voorwerpen of buitenlandse namen.
Tim, en ook Thijs, allebei leuk maar zijn achternaam begint met een T, en dat klinkt erg kinderachtig... Yorn is niet onze smaak. Luuk lijkt op Lucas en zo heet de zoon van vrienden. Silvan, Arjan en Samuel is ook niet onze smaak. Dani vind ik leuk voor een meisje en Dennis is ook leuk maar zo heet ons vorige buurjongetje al. Ik weet het, we zijn erg....
Mark en Arno Mark en Vince Mark en Frank Mark en Ralf Mark en Lars Mark en Ivo Mark en Dante Mark en Rens Mark en Jens Mark en Leon Mark en Ruben Mark en Brent Mark en Emiel Mark en Twan Mark en Sven Mark en Niels Mark en Jorg Mark en Olaf
Sam Mick Levi Guus Gijs Pim Jip Jori Finn Vick Joep Job Dit was mijn lijstje! Succes, het is zóóó lastig! :S
Ik moest ook meteen aan Daan denken en aan Niels. Iets als Wouter, Sander en Jasper vind ik ook prima gaan.
Simon Jonas Lucas Seger David Jacob Joris Julius Thijmen Casper Floris Alex Lex Rutger Jules Philip Eric