Goeiemorgen meiden, Gek word ik van mezelf...we zijn in principe uit over de eerste naam, Boaz. Vind het een geweldig stoere naam en het is een naam die we beide leuk vinden (heel zeldzaam) Maar toch zijn er nog 2 namen die er op lijken en ik ook heel erg leuk vind, maar bij vriend niet echt in de smaak vallen... Het gaat om Joah/Djoah. Vind Djoah erg leuk geschreven.. Vriend vindt deze naam niet klinken voor een volwassen man. En Joas/Joaz, lijkt erg op Boaz maar klinkt wat zachter. Deze heb ik overigens nog niet voor durven leggen, omdat ik hem waarschijnlijk helemaal gek maak met het eeuwige getwijfel Gekke is...Noah vindt hij wel weer leuk. Huh? Noah wel en Joah niet.. Vind Noah ook erg leuk, maar ik wil geen unisex naam (Noah/Noa). We hadden eerder nog andere namen in gedachten, maar die zijn inmiddels van tafel. Dus ik vraag (echt voor de allerlaatste keer!!) nog een keertje jullie mening! Dochter heet trouwens Z..o.ë. Tweede naam van de uk wordt D..e.n.iz.
Wou eigenlijk op boaz drukken doe ik joah perongeluk . Vind joah ook leuk hoor maar vind jonah mooier succes met de laatste loodjes
Gestemd op Joah maar dan uitgesproken als Djoah. Boaz vind ik echt vreselijk, Joas is ook wel aardig.
Joah Deniz klinkt goed bij elkaar. Zou er alleen geen Djoah van maken.. maar goed, jullie moeten er samen uit komen.
Boaz! Vind ik ook leuk als je het afkort als koosnaam naar Bo. Joa vind ik alleen leuk als afkorting van Joaquim. Moelijk hè? Wij zijn er ook nog steeds niet helemaal uit. Misschien als hij Noah leuk vindt, is de naam van mijn jongste misschien ook nog een originele optie: N.oam? Vind Boaz en N.oam allebei ook goed passen bij Zoë en de tweede naam!