Allebei leuk, lichte voorkeur voor Lotte. Anders Floor, Noor, Sara/Saar, puck, Lisa, Julia, Fem, Julie
Onze meiden heten Lotte en Fleur, ik ga dus zeker voor Lotte, super leuke naam en wij zijn er nog steeds heel blij mee
Ik vind deze namen teveel voorkomen Suggesties Gwen,Jasmijn,Naomi Silke,Sabine Inez Meike,Marin Maeve
Als ik zou moeten kiezen uit Lotte of Sanne dat wordt het Lotte! Hele leuke naam, en net iets pittiger als Sanne. En ja andere suggesties... denk dat je het jezelf dan te moeilijk maakt hoor. Er zijn zoveel leuke meisjesnamen! Veerle is mijn favoriet
Ik vind Lot iets mooier dan Lotte (--> wat 'zoet' naar mijn smaak). Misschien heb je wat aan deze suggesties: Indy, Saar, Nouk, Cato.
Ik zou in jullie geval voor Sanne gaan, die naam heeft dezelfde korte 'a' klank als Bram en persoonlijk vind ik de namen daardoor goed bij elkaar passen, zonder dat het 'jut en jul' wordt.
Sanne vind ik een hele mooie naam! Lotte ook leuk trouwens. Maar heb Sanne gestemd. Passen beide goed bij Bram.
Ik snap nooit wat mensen zo leuk vinden aan Lotte. Ik vind dat helemaal niets. Sanne dus.. (Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje saaie/doorsnee namen vind.)
Heb gestemd op wat anders, vind Lotte en Sanne nl te gewoontjes. Beetje jaren 90, niets speciaals aan en saai.
Ik heb een lotte, mooi! Bram stond voor mijn jongens ook steevast op het lijstje. Succes met kiezen, ze passen allebei mooi bij bram!
Ik vind Sanne en Lotte beiden prima. Niet heel mooi en erg populair. Maar Bram is ook al tijden populair. Dus als je dat niet erg vind. Vind ik beiden wel kunnen. Andere suggesties: Ella Jet Rosa Loes Fien Eva Mirte Nina Sylvie Nienke Cato Ymke Merel Lise Suus Fenna Bente Meike Pam Lieke Wiep Stella Ines Tirsa Sara Mies Femke Eline Bibi Lindy Esmee Marin Lea Yfke Laura Tamar Flora Elsa Fee Dian Maud Ilse Eef Fleur Lisa Fiep Gemma Tatum Evi Saar Bella Kiki Felin Wies Ada Noes Linda Emma Dora Fiene Milou Silke Marit Linde Roos Maura Suze Didi Els Noor Karlijn Svea Lucy Tinka Pien Elise Isa Jelka Trix Sofia Vera Mirre Lola
Het gaat geen van beide namen worden, geen Lotte en ook geen Sanne. Het gevoel dat de naam echt "klopt" hebben we bij beide namen niet gekregen. We beginnen nu beide sterk een voorkeur te ontwikkelen voor de naam MILA, wat denken jullie daarvan?