Met nog 4 weken tot de datum dat ik ingeleid wordt hebben we opeens twijfels aan de naam haha! We hebben 3 opties: Kim Lauren Denise
100% Lauren! Vind ik ook een heel ander soort naam dan de andere twee, die vind ik allebei niet mooi.
Lauren! Vind dat een prachtige naam, is ook de naam van onze tweede dochter. De andere twee vind ik een hele andere stijl, om het maar netjes uit te drukken.
Lauren vind ik saai. Veel leuker om Kim en Denise weer eens te horen! Vooral Denise vind ik mooi. Ik vind het overigens geen 'ouderwetse' namen.
Absoluut lauren. Kim vind ik echt niets. Ik ken veel kimmen en zijn 9 vd10 keer geen leuke types. Denise vind ik ook wel wat geweest maar vind ik qua klank wel mooi, dus wel kunnen.
Zo lastig kiezen pff.. De poll en de reacties zijn overduidelijk in ieder geval haha. Het lastige is dat we dr vanaf de 15 weken al Kim hebben genoemd.. Maar ik heb persoonlijk nooit 100% achter de naam gestaan en noemde dr ook nog vaak baby of m'n meisje.. Bij Lauren zie ik echt een toekomst een lief lekker stoer peutertje. Kim zie ik niet echt een toekomstbeeld bij en ben bang dat het over 10 jaar ofzo echt een naam is zoals je nu bijvoorbeeld Anne en Judith hoort.. Niet ouderwets maar een naam die ik eerder aan een volwassen koppel dan aan een tiener. Denise is mijn minst favoriete.. Maar dat komt omdat ik vroeger een Denise kon, dat was een collega en die was wel super aardig hoor maar beetje mha type. Geen asso maar iemand met een aardig grote mond. Lastig uit te leggen.
Ik wil graag beginnen te zeggen: volg je eigen gevoel en laat je niet leiden door wat nu populair is. Zo is Lauren nu 'in' maar persoonlijk vind ik Denise of Kim juist wel lekker fris en 'anders' voor een babymeisje. Leuke afwisseling en juist een beetje retro.
Mee eens Namen als Kim en Denise blijven ook "ouderwets" als veel mensen namen kiezen die nu populair zijn. Ik vind namen uit de jaren 90 bijvoorbeeld vaak leuk! Niet die populaire namen die nu vaak gegeven worden .
@rebelleflower: ik zou voor lauren gaan of nog verder zoeken tot je 100% achter de naam staat. Over kim en denise klink je niet heel positief.