Ik vraag me weleens af op wie jouw kindje nu het meest lijkt (afgezien van het feit dat het een uniek kindje is en iets van beiden heeft..bla bla) Astrid heeft de ogen van de grootouders en het kleur haar van haar vader. Ze is blond! En niet zo weinig ook. Haar ogen zijn blauw met een bruin randje om haar pupil. Mijn man was blond toen hij klein was, werd donker met krullend haar in zijn tienertijd en nu ...haha. daar waar haar zit, is grijs. Ik ben een kwart pinda, donker haar, iets getinte huiid en zowel ik als mijn man hebben groen/bruine ogen. Het neusje en de gezichtuitdrukking heeft ze van mij, alhoewel.. als ze verbaast is en kijkt, dan is het weer precies haar paps. Als ze heel erg lacht met geknepen ogen, dan zie ik mijn pa erin.. niet te weinig ook. Oortjes heeft ze van de vaders kant. Overigens denken sommige onbekenden dat As mijn oppaskindje is haha.. behalve wanneer ze dan net zo kijkt als ik..hihi
Hey wat een leuk onderwerp. Nou hier mijn meiden. Eva de oudste is wat betreft vorm gezicht, mond, neus precies mij. Maar haar krullend haar en ogen heeft ze weer van d'r vader. Haarkleur??Ze heeft donkerblond haar, terwijl mams en paps allebei erg donker zijn. Opa's en oma's ook (hi hi)Babyfotoos van eva zijn precies de babyfotoos als mams. Isa heeft meer van paps weg, gezichtje, ook veel krullend haar, maar de vrolijkheid heeft ze zeker van mij Het leuke vind ik altijd dat iedereen er een andere kijk op heeft. Er is altijd wel weer iemand die het juist weer anders ziet. Wel zeggen de meeste dat je echt kunt zien dat eva en isa zusjes zijn, terwijl ik dat zelf weer niet zo zie. Kwebbel
Had pas nog in mijn fotoalbum, baby fotos gekeken en moet zeggen dat onze Alyssa als 2 druppels op mij lijkt. Ze heeft wel het neusje van haar vader. Ik hoor wel veel mensen zeggen die Alyssa zien, dat ze op haar broer lijkt, terwijl mijn zoontje een andere vader heeft.
Nou ik heb het idee dat Eva op mij lijkt behalve dan haarkleur en ogen...de kleur ogen heeft ze van mijn hubbie..grijs/groen met pikkeltjes bruin en af en toe een vlaag blauw erdoor heen dat heeft ze dan weer van mij...haar gezicht lijkt dus op mij althans dat denk ik...iedereen zegt dat ze op danielle lijkt haar oudste zus en die lijkt weer sprekend op mij dus denk ik dat eva ook op mij lijkt..toch??? hoewel..Eva heeft heel donkerbruin krullend haar en ik stijl blond...hubbie heeft donkerblond...mijn oudste zoon heeft ook volop krullen ja ik weet het eigenlijk niet zo heel goed op wie ze lijkt....weet alleen wel dat ze om op te eten is...
Op wie Serjenka lijkt, zijn we nu nog steeds niet uitgekomen. De één zegt op mij, de ander zegt op haar papa. Er is maar 1 ding dat ik zeker ben en dat is dat ze kleur van ogen, van papa heeft.
Ewout lijkt het meeste op mij qwa uiterlijk. Ook donker koppie en zelfde neus(je) en mond. Hij heeft kuiltjes in zijn wangen en kin en dat hebben we alle 2 niet dus dat is echt van hemzelf Hij heeft onze ogen, want mijn man en ik hebben bijna dezelfde ogen groen/blauw.
Ons manneke is precies zijn vader, echt t evenbeeld, op 1 ding na, hij heeft lichtere groenige ogen met een tikkeltje bruin erin,en zijn papa donkerbruine ogen, maar helaas ook die ogen heeft tie niet van mij hihi
op het eerste gezicht sprekend op m'n man. Als je alleen direct haar oogopslag 'pakt' lijkt ze op mij want haar ogen heeft ze van mij meegekregen. Op sommige foto's lijkt ze erg op mijn vader en soms zelfs op het zoontje van mijn neef (het jochie dacht zelf ook dat hij het was op de foto en niet Jill).
Yeline leek eerst op mijn man maar nu begint ze steeds meer op mij te lijken. Onze babyfoto's zijn sprekend we lijken wel een tweeling alleen ik had een nog dikkere bos met haar.
Iris lijkt heel erg op haar pappie, maar als je babyfoto's van mij ziet, dan lijkt ze weer op mij....eigenliljk verschilt het per dag....
Ik heb geen flauw idee op wie Lisa lijkt.. ze heeft trekjes van mij maar ook weer van Mischa... Bij Tim is het helemaal niet te zeggen..
Hind lijkt uiterlijk veel op haar vader (heeft alleen mijn blauwe ogen en mijn mond), maar lijkt innerlijk op ons beiden (wij hebben namelijk redelijk hetzelfde karakter allebei )
Alletwee de kindjes zijn kloontjes van hun papa. Alleen de kleur ogen heb ik me even mee mogen bemoeien. Ze lijken ook veel op elkaar, kijk maar eens in mijn album. Groet van KIKI