Vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinderbloem, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Het is vandaag vaderdag. Doen jullie er wat aan? Ik heb met groot meisje net lekkere brownies gebakken voor haar vader. Ze heeft een tekening voor hem gemaakt en op school heeft ze ook iets geknutseld. Ik heb zelf een lekkere fles drank voor hem gekocht en die geef ik met de mededeling dat hij die op een door hem gekozen avond soldaat kan maken en hij mag dan de volgende dag net zolang uitslapen als hij wil.
    Ook koop ik nog een nieuw naambordje voor op de deur met onze twee dames er ook op. Die is er alleen nog niet dus ik heb een oud naambordje ingepakt. Dan vertel ik hem wel wat de bedoeling is als hij het uitpakt.
    Ik weet dat veel mensen het een stom en commercieel feest vinden maar ik vind het een goede kans om mijn vriend te laten zien hoezeer ik hem waardeer als vader.
    Wat doen jullie?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Ik heb samen met mijn dochter een grote fles ""kabouterbier"" (la choufe belg bier) gekocht want daar is hij gek op.
    en een slabbetje met mijn papa is de aller liefste alleen ontbijt op bed werd het niet hahaha, zij lag toen alweer te slapen

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben "papa"ook flink verwend vandaag! Hij heeft een mok met lieve teksten over papa's gekregen voor zijn soepje op het werk en een pistool voor de wii..

Hij was er erg bij mee!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Helaas is mijn eigen vader vorig jaar overleden. Wilde vandaag nog een bloemetje op zijn graf zetten, maar ben gisteren helemaal vergeten om bloemen te halen.

Mijn man is voor zijn werk 2 weken in Duitsland, dus hebben we vorige week al een beetje vaderdag gevierd.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason heeft op het kinderdagverblijf een glas versiert met verf ( met hulp van de leidsters natuurlijk :D ) en ik heb namens Mason een fles l'eau d' issey ( parfum) gekocht.

Zometeen na het middagslapje van Mason nog even naar mijn eigen vader.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

Jarno heeft voor papa een zakdoek gemaakt met 2 voetjes (geverfd) erop opt kdv. hij wou een buxus schaar dus deze heeft hij ook gekregen en een pen voor mijn lieve papa. papa`s zijn speciaal maar de mijne int bijzonder!

Ontbijt op bed.. hier niet .. heb ik ook niet gehad met moederdag :p

M`n eigen vader hebben we plantjes voor gehaald..

groetjess

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn mannetje heeft een tekening gemaakt voor zijn papa. Helemaal zelf 'getekend', mama en papa dus supertrots!

8. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Paar flesjes duvel, voor Maud een t-shirt waarop staat papa's meisje en een ontbijtje op bed.
    Mijn vader krijgt een spelletjesboek van sudoku en een geurtje en mijn oom (is als een vader voor mij) ook een geurtje.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb mijn vriend een mok gegeven die helemaal zwart is maar als je er hete thee/koffie indoet wordt hij wit en zie je de foto van papa en Louise die ik erop heb laten zetten.
    Louise heeft een bob de bouwer doos gemaakt/geverfd met ingekleurd gereedschap erin (dus papier in de vorm van gereedschap dat is geschilderd). En natuurlijk een ontbijtje op bed ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Koffie op bed (en wat crackers) en knutselwerkjes! 1 van het KDV en 1 van thuis.
    Daarna lekker gaan zwemmen. Kind ligt nu uitgeteld in bed...kunnen wij nog even verder met het afmaken van de nieuwe slaapkamer ;)
    Functioneel he, zo'n vaderdag :D

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, op papa's verzoek koken we niet maar gaan we een overheerlijk menu'tje afhalen :D

12. walvisje

walvisje Lid

21 jun 2009
    21
    0
    0
    Heb mijn vriend een speen gegeven met 'Papa is the best', vond 'ie heel stoer! ;)

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij zijn naar het nationaal automuseum (louwman collectie) geweest (op aanraden van n forumer hier) En dat was een groot succes.
    We hadden vanmorgen een cadeautje van mn middelste kind op school geknutselt. Bij mn oudste op school doen ze dat niet meer want die zijn al oud genoeg om zelf wat te kopen vind men (vonden ze al toen hij 9 was :rolleyes:) En mn oudste had daarom een kaart gemaakt met n tekening van een merc erop en de tekst dat hij maar eens in zn tomtom moest kijken. Toen hij dat deed zag hij de naam "vaderdag" staan bij zn favo's en dus hebben we eten drinken en Wendy ingepakt (wendy in de maxi cosi hoor :p) En zijn we gaan rijden naar dat adres. Want meer als een adres wist hij dus niet!8)
    Pas toen we daar aankwamen en net na de afslag het museum zagen wist hij pas wat we gingen doen en was helemaal enthausiast. Na anderhalve zaal (er waren er 2) met allemaal oude auto's geloofde ik het wel. Papa heeft volgens mij elke auto minimaal 1 x gefotografeert. En ik ben uiteindelijk maar even ergens gaan zitten met een banaan en een hongerige Wendy.
    De jongens vonden het ook geweldig. En daarna kwam voor mij het leukste van de dag (voor papa was dat de verassing toen hij door kreeg waar we heen gingen :D).
    Toen we aan kwamen rijden hadden we ze al gezien de kamelen groep daar naast de oprij laan van het museum. Toen we even buiten bij kwamen van alle auto's en de warmte binnen zagen we dat er een jong kameeltje bij was. Dus zijn we even daar gaan kijken en hebben er min of meer gepicknicked (Wendy kennis gemaakt met gras...had ze al eens gedaan maarja die goudvis wist dat uiteraard niet meer :p)
    Mn middelste jongen liep naar het kleine kameeltje en dat begon enthausiast te huppelen. Mn man riep iets en mn zoon rende terug....en het kameeltje rende mee langs het hek! Dus dat was gein en dat hebben beide zoons een paar keer gedaan. Toen vond mama kameel het wel weer genoeg en probeerde het jong duidelijk te maken dat hij moest ophouden met mee rennen.
    Uit vrees voor een spugende kameel zijn onze jongens maar opgehouden (en zodat de kleine niet meer op zn donder kreeg van mama kameel)
    We hebben onze picknick af moeten maken onder een zeurent geluidje van het kamelen jong wat af en toe echt riep naar mn zoons of ze weer kwamen spelen :D

TOP daggie! En nog bedankt voor de aanrader!

14. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb voor de vader van mijn zoontje een foto waar hij samen met ons zoontje opstaat tijdens zijn laatste voetbalwedstrijd in een lijstje gedaan. Daarnaast kreeg hij een tekening en ontbijt op bed. Wel een beetje raar omdat we uit elkaar zijn maar nog wel samen in een huis wonen.. Maar ja hij is wel een lieve papa en daar is deze dag voor he..

Deel Deze Pagina