trouwen empire state building NY..kunnen jullie helpen?

Discussion in 'De lounge' started by mendie, Oct 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    Hi meiden,

ik ben altijd iemand geweest die nooit wilde trouwen. ik zag er t nut niet van in en t was gewoon niks voor mij.
    nu ik met deze man samen ben, is dat eigenlijk wel veranderd. ik zou graag zijn vrouw willen worden.
    MAAAAAAAARRRRR, ik zou dus niet willen trouwen in t stadhuis of iets. ik zou dan gewoon graag naar las vegas willen. je weg laten geven door zo'n hele foute elvis. klinkt gek, maar dat is gewoon echt helemaal iets voor mij. t hoeft van mij allemaal niet zo serieus en burgerlijk ( niet dat ik daar bij andere iets op tegen heb, maar t is gewoon niet ik).
    wij gaan in februari naar new york met mijn schoonfamilie. we zijn daar van 13 februari t/m 17 februari.
    nu heb ik per ongeluk iets gehoord en dat is dat mijn vriend mij daar ten huwelijk wil vragen. hij weet niet dat ik t gehoord heb. ik vind t natuurlijk super leuk :D hoe hij t wilt gaan doen weet ik nog niet dus dat is gelukkig nog wel een verassing.
    maar nu is t zo dat ik hem eigenlijk wil gaan verassen.
    ik weet dat er elk jaar op valentijnsdag koppels kunnen trouwen boven op t dak van t empire state building. je kan je daar voor inschrijven en dan selecteren ze mensen aan de hand van de verhalen die je erbij heb gezet.
    nu wil ik dit heel graag proberen, want niet geschoten is altijd mis, maar ik kan t dus gewoon niet vinden :(
    ik heb 1 site gevonden Empire State Building : Official Internet Site en daar staat houdt de website in de gaten voor wanneer je je kan aanmelden. maar welke website dan :( en als t die link eronder is, kan ik t niet vinden. dus ik dacht misschien zitten hier meiden die t wel ineens heel snel zien :)
    t lijkt me gewoon heel leuk om te proberen.
    stel dat je wordt uitgekozen :D
    ik wil t dan namelijk niet zeggen tegen mijn vriend. pas op valentijnsdag zelf.

en als t niet lukt, ben ik natuurlijk nog steeds de gelukkigste vrouw op aarde :D

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuk idee, maar ik denk dat je brides.com gewoon regelmatig in de gaten moet houden en vooral het item win.

3. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ja dat dacht ik dus ook, maar ik vind t zo raar dat t er nog niet bij staat, want ze zitten zo goed als al in november. mensen moeten zich eerst nog inschrijven en dan nog selecteren. t lijkt me zo sterk dat je t pas een paar weken van te voren hoort.
    vind t wel erg leuk :D alleen of t lukt is t tweede haha

4. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ah YES, dankjewel!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Leuk idee zeg, hoop echt voor jullie dat het lukt. :) Zou natuurlijk een onvergetelijke belevenis zijn. Gelukkig heb je nog 4 weken de tijd om een origineel "pleidooi" te schrijven, gaat je dat lukken in goed Engels? :$

Heel veel succes in elk geval :D

6. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    gelukkig is mijn engels heel goed :D mijn familie komt uit australie, dus dat is t probleem niet :D maar een origineel verhaal misschien wel...o jeetje....

Share This Page