Ik ben al jaren aan het fantaseren over hoe ik 'mijn kinderen' ga noemen. Ik zou graag mijn grootouders Ruben en Ina willen vernoemen. Voor een meisje heb ik altijd Rubina in gedachten gehad maar de laatste tijd zie ik ook andere vormen van deze naam.
Wil je de naam als eerste of tweede naam? Ik vind de namen als roepnaam niet mooi, maar als tweede naam vind ik ze prima. Ik zou dan voor Rubina gaan, dat vind ik de duidelijkste vernoeming.
Ik vindt geen van bovenstaande namen leuk als 1e naam. Wel als 2e naam en dan zou ik corneliA als 3e doen. En als 1e naam een andere naam die niet vernoemd is.
Robyne zou alleen Robine doen dan.. is me dochter haar 2e naam haha dus ben bevooroordeeld. . Lees net dat t over vernoemen van de naam Ruben gaat dan vind ik Rubina of Rubine de meest lijkende
Dat sowieso, had ik er niet bijgeschreven. Bedankt! Roepnaam wordt Ruby Dus in het geval van Rubina: Rubina Cornelia ... En we noemen haar Ruby Als ze er komt ha ha ha
Dat hoop ik echt voor je! Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo lang al een onvervulde wens te hebben! Ruby vind ik een hele mooie naam! Heel veel geluk en succes!
Sorry, had de reacties nog niet gelezen. Zie dat je sowieso kiest voor Ruby. Erg leuke naam. Ik zou dan nog wel steeds voor Robine gaan.
Als de roepnaam Ruby wordt zou ik gewoon Rubina doen. Ik vind het echt leuk zo. Als roepnaam vind ik Rubina niks hoor. Rubine doet mij teveel denken aan Ruïne...
het zijn niet mijn namen dus gekozen voor de laatste optie. Wat ik hier las vond ik een goed idee, kiezen als tweede naam