Drijvend Matras Safebabybath Drijvend matrasje voor in bad voor baby's van 3-8 kg, handig zodat u uw beide handen vrij heeft tijdens het in bad doen van de baby iemand hier ervaring mee?? ik heb al zoon ligzitje zeg maar, geen idee hoe je dat noemt. Dit beviel ons wel bij onze dochter maar ik heb al van anderen gehoord dat dit voor jongentjes wat minder lekker ligt. Ik vraag me af of dit misschien wat is, wie weet ook voor in t grote bad? ben benieuwd....
Wij hebben het mogen lenen van een vriendin omdat zij met haar dochter hier veel plezier aan hebben gehad. Wij vonden het met onze zoon helemaal niets. Hij lag er niet lekker ontspannen in. Dus hier was het geen succes.
onze dochter vond haar badje, het grote bad en zelfs de shantala tub niet fijn, zelfs die laatste was nog te ruim voor haar. Alleen de tummy was goed. Maar met behulp van het ligbedje (waardoor ze dus toch overal 'ondergrond' had als ze ware, lag zij heel ontspannen in het grote bad uiteindelijk . Ik vond het ideaal, alleen is het ook maar voor korte duur. Nu ze 7 kilo is, vind ik het eigenlijk al niet meer zo handig . Maakt ook niet uit: Ze zit nu in de badring. Wel nog wat onderuit, maar goed genoeg om even te badderen. Voor de korte duur was het voor ons meisje ideaal...
Hier is het zeker een succes. De kleine ligt er lekker in en zo kan ik mooi haar even goed wasse em haartjes doen met 2 handen. Tussen door pak ik haar lekker vrij op schoot wat heb wel het idee dat het anders koud wordt (zit maar half onder water).
ik had zo'n ding geleend van iemand maar het was toen gillen en krijsen... geen succes hier dus. en denk er aan, het is maar voor eventjes!!!!