Jeetje, ik als grote fan van Grenzeloos verliefd ben best verbaast, had dit werkelijk nooit achter haar gezocht. Zonde dat het mis gelopen is. Suriname | Waterkant.Net | Celstraf voor stagiaire in Suriname wegens drugssmokkel
Pakketje van 8,5 kg??? Betwijfel of ze echt niet wist waar ze mee bezig was.. Ze heeft geluk dat ze weer vrij is.. Normaal zit je voor zo'n hoeveelheid tig jaar
hmm een paketje meenemen die ruim 8 kilo weegt, alleen daar zou ik al mijn ??? bij zetten. Maar goed volgens mij is het meisje goed misbruikt.
Ligt eraan.. In dat land zou ik toch wat huiveriger zijn en je weet niet met wat voor figuren hij zich ophield.. Maar 8 kilo vis en walnoten ( wat het pakket zou moeten zijn) zou ik vrij verdacht vinden ja.. Maar ik betwijfel of ze het echt niet wist wat ze meesmokkelde
ja helemaal als mijn vriend het zou vragen aangezien mijn man zijn spullen gewoon in mijn koffer pakt en ik ook kan zien wat hij erin pakt. Dus ja bij een verzegeld pakje waarvan ik de inhoud niet kan zien gaan bij mij de lampen branden.
Het is doodnormaal om van uit Suriname zo veel voedsel mee te nemen. Dat doen ze daar allemaal. Mijn vriend kwam terug van uit Suriname en had een koffer vol vis!! En woog zeker wel 20 kilo.
Nee sorry 8 kilo is veel en zelfs voor een vriend niet doen.. Wij gaan elk jaar naar Curacao en nemen voor niemand iets mee van iemand anders dus heus wel kadootjes, maar geen pakketjes van mensen, ook niet van familie van mijn man..
Maar haar eigen vriend heeft dit toch niet gevraagd? Het was toch een vriend van haar ex vriend of lees ik het nu verkeerd?
Ik geloof er niks van dat ze het niet wist. Waarschijnlijk probeerde ze gewoon op een makkelijke manier aan haar centjes te komen.
Maar haar vriend heeft niks gedaan he? dat is gewoon ''uit''. Een vriend van haar ex heeft dat gedaan zoals ik het lees.
Ik vind haar gewoon dom. Dat ze gewoon bewust drugs heeft gesmokkeld óf dat ze niet haar vraagtekens plaatste bij zo'n zwaar pakketje wat ze zomaar mee moet nemen. Maar ik gok erop dat ze gewoon snel veel geld wilde verdienen inderdaad.