Goh, wat ene familie. Compleet gehersenspoeld. Die 'leider' Gramps dan! Louis vroeg wat en hij maakte hem gewoon belachelijk door de vraag af te doen met: heb ik al gezegd. En die eerste vraag van Louis was wel een goede! Louis was benieuwd hoeveel hij er zou noemen, of Gramps ook zijn kinderen mee zou tellen die uit de kerk gestapt zouden zijn, het was een oprechte vraag. Naar mijn mening wisten ze vaak de antwoorden niet en maakten zich er dan makkelijk vanaf door Louis voor schut te zetten. Wat naar, wat sadistisch, wat vreselijk racistisch was dit! Met recht een sekte. Met de meest idiote hersenspinsels die ik ooit heb gehoord. Ik wist dat er rare mensen waren maar dit sloeg wel alles! Heb overigens de tweede ook bekeken. Toch een paar meiden eruit gegaan. En de eerste was flink veranderd!
ik ben dan nu het eerste deel aan het kijken maar moet me kaak ook van de vloer schrapen jeetje zeg wat een apart slag volk.
Uitschot, dat is het. Schraapsel van het schraapsel van de bodem van de maatschappij. Dit heeft in mijn ogen absoluut niets meer met God te maken.
ongelooflijk dat dat soort mensen bestaan! Die kinderen gewoon met die borden laten lopen, die kinderen begrijpen niet eens waar het over gaat ze herhalen alleen maar de woorden van de ouders.
Ik heb er ook met een open mond naar gekeken. Echt hoor. Dat ze bestaan zeg. En idd, echt boeiende antwoorden hadden ze niet en die Gramps al helemaal niet. Die preek van hem in de kerk vond ik echt een complete aanfluiting..........ik had meer verwacht maar dit had helemaal niets met het geloof te maken......
Ik ben het helemaal eens met Louis, dat het volgens mij alleen om haat gevoelens gaat van die Gramps, dat hij vroeger iets heeft meegemaakt ofzo, en niet eens om het geloof.