Beste mama's, We geraken er niet uit: wordt het nu Tristan of Noah als naam voor onze eerste zoon? Het zou ons beiden geruststellen om de knoop door te hakken aangezien onze uitgerekende datum erg dichtbij komt! Dank jullie voor jullie mening!
Ik ga voor Tristan! Ik vind het echt een hele mooie naam, stond bij ons ook op het lijstje! Het heeft een hele mooie klank en is niet zo bekend als Noah. Noah vind ik mooi, maar als je de naam hoort, weet je niet of het om een jongen of meisje gaat. Dat lijkt me een beetje vervelend Maar het is jullie keuze, heel veel succes!
Tristan. Sorry maar ik ben een beetje Noah moe. Je hoort die naam overal wel en hier op het forum zie ik het ook regelmatig voorbij komen.
Wat flauw. Denk je bij Jack ook aan de ripper? En bij John aan de mol? Bij Noah denk ik aan de bijbel of aan het parfum. 1 griezel zou een mooie naam niet moeten verpesten. Zo zonde! En geen enkel kind dat daaraan denkt.
Ik vind Noah nog steeds heel mooi! Ben ook een tijdje Noah-moe geweest, maar vervolgens kwam hij weer terug. De enige naam die die eer ooit gehad heeft Tristan vind ik ook wel oké, maar vrij hard.
Tristan!!! Prachtige naam zeg! En nee hij doet mij niet denken aan die creep maar juist gelijk aan Brad Pitt in Legends of the Fall.
Tristan is een prachtige naam, het doet mij denken aan de legende Tristan & Isolde (nog zo'n mooie naam). Niets mis mee dus! Desondanks heb ik voor Noah gekozen, omdat ik die naam ietsje mooier vind.