Zoals in een eerder forum gezegd twijfelde mijn echtgenoot ineens aan de naam Phileine. Zelf hadden we ook Louise op ons lijstje en werd in het forum ook genoemd Gewoon nieuwsgierigheid, wat vinden jullie van deze naam? Heb het gevoel dat deze stijgt in populariteit, wat ik niet perse positief vind maar dat terzijde.
Bij mij staat hij ook op de shortlist. Ik zou het gewoon doen, mooi en tijdloos. Voor jong en 'oud'. Wat mij tegenhoudt is dat de naam van onze andere dochter ook met een L. begint maar ook dat terzijde. Succes!
Lastig is dat, je wil geen jut en jul hier vielen we steeds in namen die veel leken op zl zijn naam, echt een valkuil betekend wel dat we nog steeds blij zijn met de naam Lauri is ook erg leuk trouwens
Ik ben zwaar fan en hij is voorlopig ook nog niet te populair in NL. Maar hier is hij al gebruikt in de familie. In een dubbele naam, maar ik kan het denk ik dan helaas niet meer maken om hem ook te nemen (Vind ik zelf ook niet zo tof). Erg jammer, anders was het hier een grote kanshebber. Ook met afkorting Wies erbij <333