Hallo allemaal, Wat vinden jullie van de naam Louise. Haar doopnamen zullen dan zijn Elisabeth Francina, vernoemd naar mijn moeder. Mijn man en ik vinden het beide mooi, maar begin de laatste tijd toch te twijfelen. Zullen de hormonen wel zijn hahaha! Andere klassieke namen zijn ook van harte welkom! Hoeven niet persee gerelateerd te zijn aan Elisabeth Francina. Mijn oma heette Cornelia Wilhelmina, vernoemingen daarop eventueel ook welkom... Lastig die namen... je kleintje moet er toch zijn/haar hele leven mee doen! xxx Rosalie (23 weken zwanger)
Louise, heel mooi! Mooie klassieke tijdloze naam. Het is de tweede naam van mijn zusje en ben altijd een beetje jaloers geweest op haar dat zij zo'n mooie tweede naam heeft . Dus ik zou niet verder zoeken en het hierbij houden, haha.
Haha dankjewel! Wij willen graag een klassieke en tijdloze naam voor ons meisje! Vind je de naam ook passen bij de doopnamen? (Elisabeth Francina?) xxx Rosalie
Ja, behalve dat je dan als initialen L.E.F. krijgt maar persoonlijk zou ik me daar niet aan storen. Lef is geen raar woord ofzo. En anders zou je Francina Elisabeth nog kunnen omdraaien.
Ik vind Louise echt een prachtige naam. Hij is helaas al vergeven in onze familie anders zou hij hier in de top 3 staan denk ik.