Lounge

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Daisy1975, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi dames,
    nou we hebben nu lekker een plekje om te kunnen kletsen over onze vlindertjes..
    Enen stuk fijner idd dan bij de vlindertjes zelf te zetten.
    Goed idee Melis! ;)
    xxx
     
  2. Wat fijn dat er nu een vlinder lounge is....een super idee.

    Liefs Vlindertje
     
  3. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    fijn he!
    Nu kunnen we eindelijk lekker kletsen over vanalles en nog wat!
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Uiteraard zeer helaas...maar veel "plezier" hier samen. Niks is fijner dan dingen delen met lotgenoten!
    Maak er maar vol gebruik van!
    Elmo
     
  5. Niet meer actief

    Hey wat fijn een vlinder lounge! zie het nu pas, hoop idd ook dat er veel vlindermama's bijkomen, maar voor de vlindermama's die er zijn is het wel heel fijn om hier af en toe wat kwijt te kunnen!

    Hoe gaat het nu met jullie meiden?

    Meliske en vlindertje, gaat alles goed met jullie zwangerschap?

    liefs pjetje
     
  6. Niet meer actief

    @Elmo...wat een super mooie foto's van je kleine uk zeg! gaat alles goed me je?

    liefs pjetje
     
  7. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meiden, wat fijn een eigen plekje voor ons. ik had het soms best moeilijk tussen de zwangere meiden die in dezelfde maand zouden bevallen. al hoop ik natuurlijk gauw weer ook bij een zwangerenclubje te horen...

    ik hoop dat er geen nieuwe vlindermoeders komen, en dat er geen babietjes meer sterven. Maar de vlindermoeders die er wel zijn: fijn dat ik mee kan kletsen. want ik voel me ondanks alle steun van vrienden en familie enzo, soms heel erg alleen. Is dar herkenbaar?

    liefs, loopy
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pjetje, ik merk dat ik het nu steeds moeilijker ga krijgen. Ik lig weer bijna iedere dag aan de angelsound om het hartje te luisteren. Soms 2 keer per dag. Dat is nu echt iets van de afgelopen 2a3 dagen, daarvoor had ik er geen last van.
    Hoe is het met jou?

    loopy, dat alleen zijn vind ik ook heel herkenbaar. Af en toe heb ik het idee dat iedereen is vergeten wat er is gebeurd. Dat niemand er meer aan denkt, en ik de enige ben die er nog dagelijks mee rond loopt...nu nog steeds...
    en eigenlijk denk ik wel dat dat ook waar is, voor iedereen gaat het normale leven weer verder en voelen niet de pijn en het gemis die wij dagelijks blijven voelen.
     
  9. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    je zin leest nogal ongelukkig..
    Ik neem aan dat je bedoelt er dat meer meiden (bestaande vlindermama;'s) komen waarmee je kan praten, en niet dat je bedoelt dat er veel meer vlindermama's bijkomen (nieuwe)
     
  10. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    denk dat ze het woordje niet is vergeten.
     
  11. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel succes meiden schrijf maar van jullie af
    hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben

    liefs van Chantal.
     
  12. Niet meer actief

    daisy: mooie site heb je gemaakt voor merel*
    knap hoor ;)
     
  13. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi daisy, je site is inderdaad prachtig...
     
  14. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Zeker zijn we er voor elkaar.
    In goede en slechte tijden ;)
     
  15. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    bij de gewone lounge voelde ik me ook niet echt thuis, want ik kan me nu effe niet druk maken om topics als 'erger jij je ook aan ...' en dat soort items. dingen die je normaal leuk vond om over te kletsen maar waarvan je nu denkt: waar maak je je druk om. mijn kindje is dood!

    hopelijk krijgen we die dagen wel weer hoor, dat je lekker kan miepen over de prijs van de benzine, het weer, sonja bakker en over wat er gebeurt bij GTST of ATWT. maar het boeit me nu gewoon niet, omdat ik alleen maar aan Bas kan denken... en aan de droom van een nieuw kindje.
     
  16. Niet meer actief

    heel herkenbaar loopy

    als ik soms mensen spreek die zeuren over de dagelijkse dingen
    denk ik dat ook van: man wat zeur je nou :oops:
     
  17. Niet meer actief

    amaranta schreef:
    je zin leest nogal ongelukkig..
    Ik neem aan dat je bedoelt er dat meer meiden (bestaande vlindermama;'s) komen waarmee je kan praten, en niet dat je bedoelt dat er veel meer vlindermama's bijkomen (nieuwe)

    denk dat ze het woordje niet is vergeten.

    :oops: Das idd een heel stomme fout, het woordje niet moet daar idd tussen staan...tuurlijk hoop ik dat er geen nieuwe vlindermama's meer bijkomen, ik gun niemand die vreselijke pijn!

    @Meliske, heel herkenbaar wat je zegt...hoe verder je in de zwangerschap komt hoe angstiger je wordt....als ik de kleine nu even langer dan een uur niet voel, hang ik ook weer aan de angelsound...ons meisje loopt ook flink achter op groei en er is te weinig vruchtwater, dat brengt ook allemaal toch weer angsten met zich mee, ondanks dat mijn gevoel wel goed zit, het vertrouwen dat het ook goed kan gaan is gewoon heel ver weg....gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden, moet elke week voor een echo net zolang tot ons meisje gezond en wel geboren is..

    @Loopy, het alleen voelen is ook heel herkenbaar...ik merk zeker nu ik weer zwanger ben, dat iedereen ervan uit gaat dat alles weer goed gaat, kreeg zelfs opmerkingen van sommige familieleden met de geboortedag van Kyl dit jaar...ik ben toch zwanger en het gaat goed toch, dus waarom moet ik dan treuren om Kylian? dan kun je wel door de grond zakken, tuurlijk ben je blij met je nieuwe zwangerschap en het kindje in je buik, maar dat neemt de pijn en het verdriet van je andere kindje zeker niet weg! mensen lijken idd snel te vergeten....maar voor ons blijft de pijn en het verdriet, ookal komt het langzaamaan ietsje meer op de achtergrond, het is en blijft er wel, met vlagen komt het ook weer flink op de voorgrond...

    liefs Pjetje
     
  18. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,
    ja ik merk het ook hier in mijn omgeving,kijk ik snap best dat iedereen door moet met leven en wij zelf ook maar soms denk ik echt van,hallo!jullie doen net of er niks is gebeurt of zijn jullie het alweer vergeten ofzo?
    Vooral mensen die geen kinderen hebben,heb ik het idee dat ze het niet helemaal begrijpen,ik heb vaak het idee dat ze denken van ,kom op,tis vervelend wat er is gebeurt maar je kan ook blijven treuren,kan er ook naast zitten maar dat gevoel heb ik vaak.
    Nou is ook zo dat als ik er een keer over wil praten dat niet snel doe tegen iemand,dan ben ik weer bang dat ze vinden dat ik zeur,raar he?
    Hebben jullie dat ook?
    Samen hebben we het er tuurlijk wel veel over maar bijv tegen de opa's en oma's vind ik al niet prettig,beetje vreemd is het wel of niet?

    Nou ladies,woensdag mag ik weer gaan weken,ben nu al nerveus,zal wel ff de drempel zijn? :|

    BTW,idd nog even over de gewone lounge,ik merk persoonlijk ook wel dat ik me niet meer snel druk maak over die dingen,leven is te kort om je overal druk om te maken,toch?
    Liefs D..x
     
  19. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pjetje, ik wist niet dat je meisje achterliep op de groei? kunnen ze al een schatting maken over hoe groot ze is met de geboorte? Ik kan me voorstellen dat dat ook allemaal extra angsten met zich mee brengt! Gelukkig wordt het goed in de gaten gehouden.

    daisy, ik vind het helemaal niet gek dat je zelfs de opa's en oma's niet wilt "lastig vallen". ik heb dat zelf ook. Ik kan er heel slecht tegen om andere mensen verdriet te zien hebben, dus hou het vaak voor mezelf. Ik zal niet snel uit gaan huilen bij me moeder. Dat is best jammer, want je kunt het natuurlijk beter samen doen dan alleen...
     
  20. Niet meer actief

    hoi meid
    heel herkenbaar hoor
    ik durf hier ook bijna met niemand meer over tygo* te praten
    bang dat ik een zeur ben, en mensen denken ach ben je er nog niet overheen enzo
    tis gewoon zo moeilijk, aan de ene kant wil ik verder en aan de andere kant ook weer niet om hem niet te willen vergeten...

    ach meiss das idd de drempel
    ik had dat vorige week toen ik weer ben gaan werken en nu nog voel ik me niet op mijn gemak :rolleyes:
    ik wens je veel succes en sterkte toe zal geen makkelijke dag zijn denk ik
    hoop dat je veel steun van je collega's krijgt
     

Deel Deze Pagina