Lounge

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Daisy1975, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heej Dais meissie,

Het is ook allemaal niet niks hè... en het zit je ook niet mee. Wat een gedoe nu allemaal weer met die verzekering. Het is toch eigenlijk van de zotte. Als je wilt praten, kan je hier altijd terecht hè. En via PB of hoe dan ook. Ik woon vlakbij ;) (neem ik aan tenminste)... dus ik ben er zo hoor als je een arm om je heen nodig hebt!

Liefs en een hele dikke knuffel,
    Josien

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    josien: ligt eraan
    brabant is groot :) :)
    kom ook uit brabo

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    onbegrijpelijk vind ik het. dat zoiets als een peut niet vergoed wordt. Net zoals zoveel dingen als je kindje overleden is bah, kunnen we geen mazzeltje meekrijgen?

Ik heb morgen weer couseling zal eens vragen hoeveel het kost... nooit aangedacht...

Morgen moeilijke dag, ga op kraamvisite bij een moeder van mijn werk( werk in de kinderopvang), wij zijn samen zwanger geweest en haar dochtertje is 14 uur jonger dan Jaylie*.
    Ik wil eerst op mijn gemakje kennis maken met haar dochtertje voordat ik haar op mijn werk tegenkom. Ik zie er zooo tegen op. Moet wel zeggen dat als ik een beeld krijg van een baby'tje net als bij Chloé van Bo20 dat ik dan wel rust krijg, dan kijk ik en dan zie ik dat dat niet Jaylie* is. Dan is het goed. Gek he?

lieve dais, ik hoop dat jij en je mannetje je snel weer beetje opgeluchter voelen. Ben gister naar een paranormale beurs geweest. Niks boeiends mee gemaakt. Maar wel dat in ons geval, het zieltje op aarde niks meer goed te maken heeft en puur is. Dat alleen de sterkste ouders dit kunnen dragen. Maar omdit te horen hoef je niet naar zo'n beurs ;)

ps. wat een buikpijn auw auw :(

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahahahaha... nou, wij zitten in hetzelfde ziekenhuis, vandaar ;)...

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rachje,heel veel sterkte voor morgen meis!

@Debby,dank je voor je antwoord,ja het is ook van de zotte toch,ik heb het idee dat ik het nodig heb,ik voel me goed bij haar,ik ga niet weer naar iemand anders toe ik zit er heel erg mee,het ging zo de goede kant op,we waren al zo'n eind,heb al 4 gesprekken gehad vandaar..
    Hoe gaat het met jullie op het moment?

Jij ook veel sterkte meis

@Josien,dank je voor je lieve antwoord en idd we wonen heel dicht bij elkaar,5a10 min rijden?
    Fijn dat we hier toch ons hart kunnen luchten,doet me echt heel erg goed!

@Marlboro,volgens mij wonen wij ook niet ver van elkaar,ik denk zo'n min of 15?

Liefs en slaap lekker allemaal!
    -x-

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh wonen we zo dichtbij elkaar dan?
    ik zit in het ez en jullie?

7. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi Dais,

Vanaf 2008 gaat het anders worden mbt vergoeding van "peutgesprekken" (in ieder geval via OZ/CZ). Nu moet je inderdaad ongeveer de helft zelf betalen. Vanaf 2008 (tsja, nog wel anderhalve maand wachten) worden 8 a 9 gesprekken volledig vergoed tot een bedrag van (ik meen) 350 euro.
    Ik heb een regeling kunnen treffen met het werk. Mijn werkgever vindt dat ze me hulp moeten verlenen met het verlies van Niels om ervoor te zorgen dat ik op mijn benen kan blijven staan en dus ook in staat blijf om te werken.
    Ga eens praten met je baas. Wie weet dat hij je kan helpen! Misschien dat je het té persoonlijk vindt, maar als ik jouw verhalen uit het verleden goed herinner is het geen kwaaie vent.

Die gesprekken zijn ontzettend belangrijk meid. Het zou heel jammer zijn als geld de factor wordt dat jij je naar beneden voelt afglijden!

Liefs en sterkte, Mariel

8. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    correctie; ná het vergoeden van 8 a 9 gesprekken keert de verzekering de navolgende gesprekken deels uit, met een limiet van 350 euro.

9. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Tjemig Dais... Ik ben er ECHT NIET bij met mijn hoofd. Lees nu pas jouw laatste regel. Sorry hoor.... ik met mijn uitleg.... :(

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heeejjj Mariel,das lang geleden zeg!
    HOe gaat het met je?

Nja ik ga dondeerdag mn peut opbellen om te vragen of we dan 1x in de 2 weken een gesprek kunnen doen,ik kan het eigenlijk ook niet missen,het voelt zo goed!
    En ja ik zat ook te denken,ik moet toch arbo nog bellen en misschien weten hun wel een oplossing?
    Weet het anders ook niet,ik betaal het wel zelf als het niet anders kan maar ik voel gewoon dat ik het nodig heb...

Hoe gaat het met je,zat vnd week nog aan je te denken,ff pb sturen maar is niks meer van gekomen..
    Ik mis je wel hoor!

Liefs Dais..
    -x-

11. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi,
    hier gaat het wel weer bergopwaarts. Vals plat, zeg maar, het gaat langzaam maar zeker weer een beetje de goede kant op. Mijn functie ga ik wel verliezen, maar het lijkt erop dat ik een leuke andere job ga krijgen binnen hetzelfde bedrijf. Maar... zo lang er geen contract getekend is, is er met een reorganisatie helemaal niets zeker.

Ik heb al een tijd niks meer op Niels* site gezet omdat ik gewoon niet wist wat ik moest schrijven. Helemaal leeg, zo voelde ik me. En dat geldt ook voor het forum. Ik heb af en toe nog even gekeken, maar het lukte niet meer om mee te communiceren.

Evengoed heb ik jullie ook gemist. Ik denk dat ik hier weer wat vaker zal zijn, het is lekker om te ventileren met jullie. De tijd ontbreekt alleen heel vaak, jammer genoeg.

Afin, een hele dikke knuffel voor jullie allemaal vlindermama's! De 12e maand komt er aan en daar zullen we met een brok in onze keel doorheen moeten knokken. Althans, zo voel ik het.

Maar... we hebben elkaar!

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve mariella, daar ben ik het met je eens, we hebben elkaar! Ook ik zie op tegen de decembermaand en vooral oud en nieuw, ik ben elk jaar de hele dag emo denk nog maar niet over dit jaar na...

Gelukkig kruipt het zachtjes weer omhoog. Heb jij ook soms moeite met die balans te houden?
    Het is ook leeg, er mist iets groots, het is niet compleet.

Meiden ff wat anders, ik moet om 11 uur bij de arbo-arts zijn. Zie er niet tegen op hr. Hij kan niet onder mijn dakkie kijken hoe het met me gesteld staat dus dat zal hij toch echt van me aan moeten nemen. En zo niet schoppen we herrie ;)
    1 ding heb ik heel duidelijk geleerd van Jaylie* ik heb het voor het zeggen als het over mij gaat. Ik ben de baas en ik zal ze goed duidelijk maken wat ik wel en niet wil of kan. En daarmee BASTA! toch?

meiden knufff

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    idd meid en zo is het!

14. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hé Rachje, heb jij geen zwangerschapsverlof dan?

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ik ben 6 weken van te voren met verlof gegaan dus mocht er nog maar 10 doen na die tijd.

Nou ik had weer een echt kl**tzak van de arbo. Hij vond dat ik vanaf 1 januari weer gewoon volledig inzetbaar moest zijn. En als ik dat nog niet kon dat er dan iets aantoonbaar mis moest zijn.
    Toen vroeg hij voor hoeveel uur ik aangesteld ben. Dus ik zeg 32 uur maar als ik weer begin ga ik naar 20 uur. 'waarom?' ik zeg: 'nou omdat ik heb gezegd na mijn bevalling ga ik maar voor 20 uur terug.' zegt hij: 'Jij hebt helemaal geen kind om voor te zorgen waarom dan maar 20 uur'.
    Toen kreeg ik het al kwaad he! Maar ik vertik het om te huilen. 'Ik vind werken niet meer het belangrijkste in mijn leven.' dat kon hij dan nog net wel snappen. Maar goed, ik ga overleggen met mijn counselingmevrouw zij is degene die tegen die tijd kan aangeven of ik het wel of niet aankan. En zij luisterd tenminste WEL naar mij!
    Wat een medeleven weer... tjonge jonge, waarom doen dat soort mensen altijd zo kleinerend omdat ik zo jong ben? Wat heeft leeftijd te maken met ons verdriet?

Weg goede stemming, had eindelijk een goede week blegh!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Rachje

Wat een kl**tzak om zo tegen je te praten zeg.
    Net wat je zelf al zegt; hij weet toch niet hou jij je voelt.
    Gewoon lekker aan jezelf denken hoor.

Ik ga vanaf deze week ook weer mijn volledige uren werken (het zijn er maar 16, gewoon kijken hoe het gaat).
    Viel me ook wel zwaar toen ik zag dat mijn 16 weken verlof al weer voorbij waren, het lijkt allemaal nog zo kort geleden.

Ik moet wel toegeven dat ik er ook wel weer zin in heb, gaat momenteel wel goed met me.

Veel liefs Miranda.

17. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ rachje

wat een l*l zeg dat vind ik groot gelijk dat je boos bent en wat je zegt je wordt gelijk weer effe de grond ingeboord.
    toen ik bij de arbo kwam dacht hij dat ik voor mijn bekken kwam(liep namelijk in mijn zwangerschap 50% in ziektewet ivm bekken)heb hem ook gelijk even verteld waarom ik nu niet in staat was om te werken
    hij dimde toen wel gelijk in ik moet eigenlijk volgende week terugkomen maar ga een midweek weg met man en zoon dus mocht ik 6 december terugkomen en dan kijken we verder

meid denk aan jezelf en als je er nog niet aan toe bent gewoon melden bij die vrouw die wel naar je luistert (je hebt gelijk er zijn belangrijkere dingen in het leven dan werken ;) )

@ miranda

jij heel veel succes morgen op je werk en ik hoop voor je dat het meevalt(wel naar jezelf luisteren he ;) )

groetjes debby

18. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ miranda

het wordt wel spannend voor je morgen (hoop zo voor je dat de :evil: wegblijven)
    ga je eigenlijk gelijk testen :(:

ik [-o< [-o< [-o< voor je

liefs debby

19. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ Daisy

hier weer even een berichtje op jouw vraag hoe het gaat :(:
    met up en down gaat het nu redelijk met me
    heb a.s. een feestje even wat anders aan mijn hoofd en dan maandag ga ik een midweek naar cp met man en zoon (effe lekker niks doen alleen maar leuke dingen met die kleine want die heeft toch ook wel een klapje gehad van alles)
    dus daar heb ik wel weer effe zin in en dan gaan we de maand december in en maar kijken hoe alles loopt ;)
    liefs debby

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik had zondag al een test gedaan, kon niet langer wachten.
    Was natuurlijk negatief, maar was ook 6 dagen voor mijn NOD.
    Ik heb dus nog een beetje hoop.

Hoe gaat jou kleintje met het verlies van zijn broertje om.
    Onze meiden hebben het heel vaak over Lindy*, ze tellen haar echt mee.

Deel Deze Pagina