@ miranda die hoop houden hoor ja damion heeft het er ook nog heel vaak over vanmiddag liepen we in het tuincentrum en dan wil die allerlei knuffeltjes kopen voor zijn broertje(krijg dan elke keer weer een brok in mijn keel) jullie nemen de meiden toch ook mee naar het grafje? wij hebben de urn hier thuis staan maar hij heeft het nog steeds over zijn broertje in zijn kistje (dus dat begrijpt die dan nog niet helemaal maar dat komt wel) liefs debby
[quote="debbyvermeer] jullie nemen de meiden toch ook mee naar het grafje? wij hebben de urn hier thuis staan maar hij heeft het nog steeds over zijn broertje in zijn kistje (dus dat begrijpt die dan nog niet helemaal maar dat komt wel) liefs debby[/quote] Ja wij gaan elke week met de meiden naa het grafje van Lindy*. Ze heeft sinds kort haar eigen grafje, voor die tijd stond de urn in een urnenmuur bij het crematorium. Toen hebben de meiden niet echt vragen gesteld over het urntje, maar nu het grafje bijna klaar is vroeg Joële: Ligt Lindy* hier onder de grond begraven?. Het is net of ze zich dat nu allemaal pas beseft. Maar ik vind het niet nodig om nu al uitleg te gaan geven over een crematie, dus is lindy* daar begraven. Het is wel moeilijk om al die vragen goed te beantwoorden hoor.
@ miranda ja dat is heel moeilijk he al die vragen ik vertel ook niets over de crematie hij denkt dat Kylian* ook nog in zijn kistje ligt dus daar hou ik het gewoon bij (tot hij op een leeftijd is dat hij het begrijpt maar voorlopig nog niet) wat fijn dat Lindy* haar plekje bijna klaar is liefs debby
We zijn nu nog aan het wachten op de steen. Dit is een halve maan met een beertje erop. Het tuintje is al wel helemaal klaar, daar hebben we een donker grijze rand omheen gemaakt met daar binnenin grijs met wit grind. Hier op staan al een mooie houder voor waxinelichtjes, 2 beertjes, een vlinder en een windmolentje. Kan niet wachten totdat de steen klaar is, dan zet ik wel een foto in mijn album. Ben er wel heel trots op dat we zo'n mooi plekje hebben kunnen maken. Laten jullie het urntje in huis staan?
@ miranda ben wel heel benieuwd hoor ik zie het wel als het klaar is (klinkt heel mooi) ja wij laten het urntje thuis (is nu nog een urn van het crematorium)maar ik heb een site gevonden waar ze hele mooie urntjes hebben (daar blazen ze de as in een glazen beeldje) ik wil daar gaan kijken of ik dat mooi vind (ik weet niet of ik de site erop mag zetten maar ze hebben onwijs mooie bijv. in de vorm van een peer met daarin een babytje aan de navelstreng of een vrouwentorso met daarin een babytje ) op de site is het wel heel mooi maar wil het toch eerst zien en dan moeten ze toch een beetje as hebben ik wil een hoekkastje naar mijn smaak laten maken met daarin dan Kylian* zijn urntje en dan een mooie foto van onze kleine man ook heb ik gevraagd of ? (weet even niet hoe ze ook alweer heet zie zoveel namen ) een inkttekening wil maken en dan hang ik die erbij de foto's en afdrukjes die ik nu beneden heb staan op zijn tafeltje ga ik een mooi plekje geven in de slaapkamer ( is die oeveral bij me voor mijn gevoel) de buurvrouw komt van de week foto"s in mijn album zetten en een mooie banner maken(kunnen jullie het ook zien maar ik kan die foto"s niet plaatsen) en ben er nu wel aan toe om dit in mijn album te zetten dus vandaar zo laat pas de foto'"s (sorry voor het lange verhaal maar ben blijkbaar op dreef )4 liefs debby
Hoi Rachje, dan voel je je wel in de steek gelaten he, zeker bij sommige uitspraken. Zelf moet ik zeggen dat ik werken wel weer heel fijn vond. Het hielp me weer op de been te komen en gaf de nodige afleiding. Die zocht ik thuis ook wel op, maar uiteindelijk wilde ik toch de draad weer oppakken. Ik heb net weer je verhaal over het verlies van Jaylie gelezen. Ik vind het zo ongelooflijk verdrietig, maar ook dat je het heel sterk en mooi geschreven hebt. Ik hoop dat je die kracht vast blijft houden Rachje!
@ miranda heb je inmiddels al gestest of zijn die gekomen ik hoop het niet voor je en [-o< nog steeds voor je(oh wat zou dat geweldig zijn) liefs debby
Hey Debby. Ik heb nog steeds niet getest, en de zijn er ook nog niet. Vind het heel spannend, maar ik wil nog even wachten met testen. Ben bang dat de test weer nega. zal zijn. Ik denk dat ik zaterdag ga testen als ik niet ongie ga worden.
Rach, ik zag net in je profiel dat je in de kinderopvang werkt. Met jonge kinderen? Meid, dat maakt het wel even anders zeg. Ik had eerder aangegeven dat werken juist een fijne afleiding kan zijn, maar als je werk inhoudt dat je veel met baby's, dreumesen en peuters werkt... Hallo, daar moet je wel helemaal klaar voor kunnen zijn! Pas dus goed op jezelf!
sorry late reactie had hier volgens mij al neer gezet. De arbo vond dat ik in januari weer volledig inzetbaar ben en als dat niet zo is moet er iets aantoonbaars mis met me zijn, moet ik naar de ha om medicijnen vragen. Daar was ik het niet mee eens. Toen vroeg hij me voor hoeveel uur ik aangesteld ben, ik zeg 32 uur maar ga straks terug naar 20 uur omdat ik dit na mijn bevalling heb afgesproken en ik wil niet meer meer werken. Toen zei hij: WAAROM? JE HEBT HELEMAAL GEEN KIND OM VOOR TE ZORGEN?!?! Ik over mijn toeren maar vertikte het om te gaan huilen en heb hem doodleuk verteld dat werken niet meer mijn eerste prioriteit was. Die kerel is niet goed wijs! zo hahaha wast weer
Jeetje wat een pipo zeg... onbegrijpelijk. Ik mag toch aannemen dat hij zijn excuses heeft gemaakt?!? Laat je niet van de wijs brengen meid. Wat een sukkels! Groetjes, Josien
Nou sorry hoor maar dit vind ik echt niet kunnen hoor! En wat weet HIJ er nou van dat JIJ wwer kan gaan werken in Januari,laat je niet afschepen hoor en denk aan jezelf! Nou echt als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik echt door het lint gaan hoor,kom nou,wie denkt hij wel wie die is,mafkees! Doe het lekker rustig aan meis! Liefs Dais. -x-
Dit versje kreeg ik net doorgemaild. Ik vond het erg mooi en wilde het graag met jullie delen: Ik hoop dat ik voor jullie die troostende arm rond je schouder mag zijn vandaag... Liefs, Josien
hey josien...wat mooi dat je dit door gemailt krijgt en je het met ons deelt...inderdaad is het vandaag een kinderfeest...wij hebben even bewust alle uitnodigen afgeslagen... het is echt een mooi versje, top!
Josien, prachtig. Wat een ontzettend lief gebaar. Ik heb het gisteren niet makkelijk gehad. Zo goed als de hele avond heb ik zitten huilen. Gatverdamme wat is dit zwaar.
Rachje, wat een gevoelloos iemand! Ik denk dat ik een klacht in had gediend, ik vind dit echt niet kunnen! Josien, wat een mooi gedicht! Naatje
Wat een lief gedichtje; ik vond sinterklaas ook niet gemakkelijk. Gelukkig ben ik slim genoeg geweest om niet naar de sinterklaasviering met de neefjes van mijn partner te gaan. Daar had ik echt even geen zin in. Maar het voelde gisteren wel heel leeg en verdrietig.
hier ook, dus wij hebben de overbuurkinderen verwend. Vind het gedichtje heel mooi! Denk dat ik kerst nog moeilijker ga vinden. Wij zetten vandaag de boom al op want jordy gaat vannacht 2 weken weg. blegh. Ben ik ook nog alleen tot 21 december! Tja over de arbo-arts heb het gemeld op mijn werk en die hebben een klacht ingediend, vanaf 1 januari hebben we een ander! Dus dat lijkt me goed.