dais: ik heb dat in het begin van de maand gehad 1 dec uitgerekende datum ik zag er tegen op maar eigenlijk op de dag zelf had ik er weinig last van maar een paar dagen later kwam alles weer boven in alle hevigheid... pff das toch wel moeilijk dan hoor zo zie je maar dat gevoel niet echt te sturen is.. ik dacht echt dat het al wat beter met me ging.. maar toen kreeg ik ineens die terugslag van verdriet.... en woensdag had ik dat ook ineens. kreeg de behoefte om zijn fotoboek te gaan lezen en bekijken enzo... soms heb je dat ineens he. tis moeilijk, maar aan de andere kant wel weer fijn, ben blij dat we toch nog foto's enzo hebben.
hallo @daisy, ik ken je gevoel dat er helemaal niets uit je handen komt.Ik zit nu in mijn 34e week en ben vorige week bij huis gebleven, er kwamen teveel dingen op mij af. Liep de hele dag te huilen, kon er altijd redelijk goed mee omgaan maar nu het besef dat er een tweede komt, dubbele dingen regelen. Ons Sterre* haar grafje en tevens geboortekaartjes uitzoeken. Ik kan maar een ding zeggen wees blij dat alle emotie er nu uit komt want straks moeten we er ook voor ons kindje zijn. Ik zie behoorlijk op tegen de bevalling omdat het bij sterre mis is gegaan bij de bevalling. Het kindje ligt nu nog in een stuit.(mag van mij want dan keizersnede). Maar de gyn wil dit liever niet ivm dat ik in het zkh moet blijven en eigenlijk gelijk naar huis zou moeten emotioneel gezien. Sorry dat ik mij eigen verhaal er aan koppel, maar ik herken je gevoel zo goed en ben blij dat jij het wel laat gaan (je emoties) ik kon het niet. liefs Sette
Hoi meiden, Dais, heb je net een pb gestuurd. Ik had bovenstaand bericht nog niet gelezen. Ik heb het ook; met regelmaat een terugval. Soms denk je dat bepaalde data heel zwaar worden... is er niet veel aan de hand. En dan zijn er opeens van die dagen, dat je al spontaan brult bij van alles en nog wat. Ik vind december heftig hoor. Het gaat allemaal best, gelukkig heb ik het ook verschrikkelijk druk op het werk, maar bij ontspanning komt het net zo hard naar buiten. Niet dat strijken ontspanning is (voor mij iig NOT), maar wel zo'n karwei dat je stil kunt staan bij emoties. Misschien dat het daarom op dat moment eruit komt. En Dais, je zit weer vol met extra hormonen meid, onderschat hun invloed ook niet. Sterkte!
Thanks meiden! Vandaag nergens last van maar ik heb dan wel moeten werken. Ik ben wel blij om te weten dat ik niet de enige ben die dit heeft,het hoort er dus bij. @Caruli,dat is zeker zo,ik ben ook heel erg blij dat we genoeg foto's hebben van onze kleine meid. @Sette,ja dat lijkt me idd ook een erg dubbel gevoel.Ik ben ook wel blij dat mn emoties eruit komen,ben toch al zo'n binnenvetter! Het geeft helemaal niet,ook jij mag hier gewoon alles kwijt hoor,we helpen je graag als we kunnen! Ik begrijp heel erg goed dat je tegen de bevalling op ziet maar jullie kindje heeft nu een beschermengeltje,ik weet zeker dat jullie Sterre* haar broertje of zusje beschermt.. Ik wil jou nog veel sterkte wensen meis,en probeer je niet l te druk te maken! Hou je ons op de hoogte? @Mariel,precies wat ik bedoel,als ik aan het werk ben,nergens last van,als mn schatje thuis is heb ik ook nergens last van maar zodra ik alleen thuis ben,wat ik ook doe ik kan nergens anders aan denken. Het geeft ook niet hoor,het moet er toch uit! Mariel,ergens maar goed dat je het zo druk hebt of toch niet,ook bij jou moeten je emoties eruit he meis! Voor alle vlindermama's,probeer toch een beetje kerst te vieren met onze kindjes in ons hart.... Liefs Dais.. xxx
Lieve meiden, de kerstdagen zijn voorbij. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren hebben. Wij waren ontzettend emotioneel. De stilte schreeuwde. Zo voelde het in en om ons heen. Al die prachtige beelden die ik tijdens de zws had... Maar de kaarsjes voor alle engeltjes brandden om Niels' kaarsje heen, in de hoop dat hun papa's en mama's toch een gezellige kerst hebben gehad.
Bij ons waren er veel dubbele gevoelens. Verdriet om Lindy* en vreugde om de nieuwe zwangerschap. Het is allemaal zo ingewikkeld. Ook veel vreugde met onze twee meiden natuurlijk, maar ook zij hadden het veel over Lindy*. Het is allemaal zo anders gelopen dan we ons hadden voorgesteld, maar dat is voor jullie allemaal! We hebben het verder heel gezellig gehad hoor, 1e kerstdag bij mijn schoonouders gegeten, gisteren bij mijn ouders. En nu gaat het gewone leven even weer normaal door tot oud en nieuw. Dan komen weer de emoties betreft het afsluiten van een héél moeilijk jaar. We kunnen alleen maar hopen dat 2008 voor ons allemaal veel mooier gaat worden. Liefs Miranda
Pfff ik zie verschrikkelijk op tegen de jaarwisseling. Wat ons betreft is 2007 het jaar van Niels, helaas nog niet zwanger 2008 in... Ik vind het echt heel zwaar nu.
Hi lieverd, ik begrijp je gevoelens heel er goed,het is ook zo verdomde moeilijk en oneerlijk! 2007 is ook het jaar van onze kindjes en dat zal altijd zo blijven.. Ik zie er ook erg tegenop,zit zelfs te denken om af te bellen,pfff.. Meis ik hoop echt met heel mn hart dat jullie in 2008 een nieuw wondertje in jullie armen mogen sluiten! Sterkte meis! Liefs en een knuffel voor jullie...
Hallo, Ik zie opzicht ook wel tegen de jaarwisseling op,maar aan de andere kant kunnen we ook een ontzettend naar jaar afsluiten en gaan voor een mooi 2008. We hebben zelf voor het eerst dat wij samenwonen vuurwerk. (siervuurwerk natuurlijk), om alle ellende van het afgelopen jaar de lucht in te schieten. Ik hoop voor iedereen dat 2008 veel geluk en vruchtbaarheid mag geven. En voor alle zwangeren al onder ons een goede zwangerschap met een goed eind. Liefs sette
Hi meiden. Ik heb besloten om een tijdje afstand te nemen van de site. Ik heb het gevoel dat er totaal niet gereageerd wordt op wat ik schrijf. Kan ook mijn eigen beleving zijn hoor. Ik neem vanaf nu even de tijd voor mijn gezin. Misschien kom ik nog wel weer, maar voorlopig even niet meer. Liefs Miranda.
Jammer, Miranda... Maar je moet doen wat voor jou het beste is. Ik wens jou en je dochters en je man het beste en ik hoop dat je zwangerschap zeer voorspoedig verloopt.
Lieve Miranda, Wat jammer dat jij dat gevoel krijgt, ik geloof niet dat dit bewust gebeurt. Ik wens je veel geluk met je gezin en je zwangerschapen als je er behoefte aan hebt om weer over Lindy* te praten zien we je graag terug. Liefs en een dikke knuf Naatje
Veel succes Miranda! Als ik ooit vergeten ben op je te reageren, dan bied ik direct hierbij ook graag mijn excuses daarvoor aan. In ieder geval is het, zoals Naatje ook al schrijft, nooit mijn bedoeling geweest. Veel succes en hopelijk tot snel! Liefs, Josien
hey meid wat erg dat jij het gevoel hebt dat we je negeren ik denk niet dat dat de bedoeling is geweest van ons... meid ik wil je nog heel veel sterkte, kracht en geluk voor in de toekomst wensen en hopelijk een voorspoedige zwangerschap! en weet dat je hier altijd welkom bent he dikke knuffel caruli
Hi Miranda, wel jammer maar als jij je daar beter bij voelt moet je dit zeer zeker doen! We houden contact meis! Liefs, Dais.. -x-
lieve miranda, ook bij mij is het onbewust als ik niet voldoende reageer... maar ik ben erg met mezelf bezig dus ik geef meteen toe dat ik best egoistisch bezig ben de laatste tijd hoop dat je toch af en toe blijft kletsen en laat weten hoe het met je zwangerschap gaat dikke knuf, loopy
Lieve meiden, vandaag de laatste dag van dit jaar. Een dag met veel momenten van diepe emoties. Ik wil jullie enorm bedanken voor de steun die ik via dit forum heb mogen ontvangen en wil jullie het aller allerbeste toewensen voor 2008! Een hele goede jaarwisseling en ik toast vannacht op onze engeltjes. Liefs, Mariella
Ik sluit me ook helemaal aan bij jullie, het is echt geweldig o hier je verhaal kwijt te kunnen en bevenal om begrepen te worden! Toppie meiden! Dat al jullie wensen mogen uitkomen in 2008! Liefs, Dais.. -x-