Ja voel me heel goed. De tijd gaat snel hoor. Totaal geen last van kwaaltjes. Buik begint al goed te groeien. Op 28 januari krijg ik weer een echo. Afgelopen dinsdag ben ik ook nog even naar het ziekenhuis geweest om even te kijken of alles goed was. Moeilijk om er op te vertrouwen dat deze keer alles goed gaat. Maar ik doe mijn best. Met jou ook alles goed? Liefs Miranda.
Succes met wachten, en ik hoop voor je dat het wachten deze keer word beloond met iets moois. Je hebt het verdiend. Liefs Miranda.
Meliske, ik wil je voor vandaag (geboortedag van Danischa*) heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel van Miranda.
Melis, mijn gedachten waren gisteren veel bij jullie. Ik ben heel benieuwd hoe jullie de geboortedag van Danischa* hebben ingevuld.
hai meiden ik ben ook weer boven water! Ben donderdagmiddag "tante" geworden (van onze beste vrienden)en heb een behoorlijke achtbaan aan emotie's achter de rug. Elke keer als we bij het manneke gingen kijken was ik blij, gelukkig, trots en elke keer als we naar huis reden was in intens verdrietig. Ben niet zo'n waarom?- persoon. Maar toen dacht ik wel: Waarom was dit geluk ons niet gegund?!? En ik mis mijn meissie zo verschrikkelijk veel op het moment. (ook last van de hormoontjes waarschijnlijk, ben 4 dagen overtijd). Maar ben eindelijk weer beetje bij mn positieven! Hoe staat het hier meiden? Hoe heb je je de dag gister beleefd meliske? Hoe staat het met de laatste loodjes sette en bikkie? Wanneer komen de buikfoto's daisy, miranda en nu ook debby? Hoe staat het er bij jullie voor Caruli, Mariella en Loopy?
@Melis,ook ik heb aan je gedacht meis.... Het zal wel heel dubbel geweest zijn? @Rachje,ach wat leuk meis,alles goed met hem? En weet je dat maakt toch ook helemaal niet uit dat je verdrietig bent,das logisch! Ik ga zometeen buikfoto's maken en zal ze er gelijk in zetten,MAAR niet schrikken he Wat spannend dat je al 4 dagen overtijd bent,wanneer ga je testen? Ik hoop het zo voor je meis! @Loopy,hoe issie daaro? Al iets meer bekend? Ik duim voor jullie allemaal ladies! Liefs Dais..
Meliske, ik ben dan wel een dag te laat, maar ik wens je alsnog sterkte! Het was vast een emotionele dag gisteren. @Rachje: spannend!
@ Daisy: wat een super buik krijg je al! @ Rachje: spannend meid, ik ben voor je aan het duimen hoor. Hoe gaat het met de andere meiden? Ps ik ga zo ook een buik foto plaatsen (lijkt een beetje op die van Daisy hoor....)
@Daisy: mooie buik! @Miranda: ben benieuwd, plaats maar gauw! @Caruli: ik ben zo benieuwd of er al nieuws is meid... ik was dit weekend niet of nauwelijks online. @Meliske: alsnog gefeliciteerd met de engeltjesdag van Danischa*. Ik hoop dat ze heel gelukkig en blij en pijnvrij is in de vlinderhemel met de rest van onze kindjes. met mij alles goed, ben moe, had een vet druk weekend. volgens mij moet ik nog 9 dagen wachten voor ik meer weet. Ik denk dat ik best kans maak. had woensdag een supervette ovu-test en heb dinsdag en donderdag een shot gehad. (dan heb ik het goed gedaan toch?)
Goedemorgen, Hier gaan de laatste loodjes zwaar. Gisteren voor controle en ctg geweest zag er goed uit inwendig onderzoek gehad het was allemaal wel weker geworden maar nog niet goed genoeg om in te leiden. Vanmorgen is de kleine erg rustig normaal met opstaan staat zij ook op maar nu af en toe een trapje niet zo wild als normaal, twijfel of ik moet bellen. rachje wat ontzetend spannend, ik duim voor jou hoor. En daisy mooie buik. Loopy dit moet gewoon goed gaan ! Succes allemaal!
miranda: mooie buik meid! daisy: jij ook al een mooie buik die zal nog wel even flink door gaan groeien denk ik met 2 van die ukkies loopy: het moet zeker goed gaan meid ik ga mega hard voor je duimen! sette: hopelijk duurd het niet al te lang meer meid ik wil je nog heel veel succes wensen met de laatste loodjes kop op meid! je kunt het nog even volhouden
Nee dat zijn kant en klare foam-stickers. Samen met de meiden opgeplakt. Maakt het net weer een beetje anders.
@Sette, bij twijfel bellen! Dan maar keertje extra aan de ctg hr! Heh verdories, hoop dat het allemaal snel rijp is zodat je kan gaan bevallen. Heeel veel sterkte meis ik denk aan je! @Daisy en miranda, wat een mooie buikjes! Die kunnen jullie niet meer zo gauw verbergen hr! Heel erg mooi! Kamertje trouwens ook. Dais trouwens al nieuws met het huis? @Loopy, goed geschoten hr hahaha nou duimen @caruli nog nieuws? Hier inmiddels 5 dagen overtijd. Loopy en ik hebben een goed gevoel he loop? Test pas woensdag weer als 7 dagen overtijd ben, als ik dan nog overtijd ben. Heeft eerder niet zoveel nut, al betwijfel ik dat als ik zwanger ben geraakt het te zien is woensdag. Is nog eventjes afwachten...