jee meid jij houd het ook lang vol om niet te testen hopelijk ben je zwanger meid maar ik vermoed van wel heel veel succes met wachten en op naar die positieve test
hahah dankjewel caruli. Ja testte van Jaylie* uiteindelijk 3.5 week overtijd positief. En die testen er voor negatief. Dus ik wacht nog maar eventjes af. Daarbij heb ik het te druk met mijn mannetje. Loopt hier even niet zo vlekkeloos als anders...
@rachje oh wat spannend (knap hoor dat je nog niet test ) ik hoop het voor je @loopy ook voor jouw wordt het spannend zeg ga ook voor jouw heel hard duimen @caruli oh ook voor jouw hoop ik het (zou geweldig zijn dan lopen we allemaal tegelijk op) @miranda mooie buik (wat gaat dat hard zeg)en heel leuk de babykamer zeker met winnie en zijn vriendjes @daisy die buik zal nog wel veeeel boller worden(is juist leuk vind ik) ja hoe is het met de kijkers van je huis afgelopen hier gaat nog steeds alles goed ben wel onwijs moe(maar had ook 4 verjaardagen het afgelopen weekend )dus zal daar wel van komen en nog af en toe krampjes maar dat hoort erbij he veel liefs debby
Loopy, Rachje en Caruli: Meiden ik hoop zo dat jullie allemaal een goede uitslag krijgen. Ik denk aan jullie de komende dagen.
thanks meiden zou idd leuk zijn als we allemaal zwanger zouden zijn! dan word het hopelijk voor ons alle een mooi jaar rachje, loopy ik duim ook heel hard mee voor jullie
Hoi meiden, Dank je wel voor de complimenten,en ja ik denk ook dat mn buik errug dik zal gaan worden maar dat geeft niet,laat maar lekker groeien die 2 ukkies... @Miranda,jij hebt ook al een aardig buikje hoor,je zegt wl iets over mij,haha @Caruli,wat ontzettend spannend voor jullie zeg! Mn nichtje is ook met ivf bezig en mag 2 febr testen,ik leef zoo met jullie mee! @loopy,nou als het goed voelt Loop,dan MOET het wel zo zijn! I hope so! @Sette,ja meid wachten duurt errug lang! Ik hop dat het snel mag gaan beginnen bij je. Heel veel succes! @Rachje,wow wat spannend zeg,ik zou me niet in kunnen houden maar ergens geef ik je groot gelijk meis! Hoe gaat het thuis nu? Ik hoop wel dat alles goed komt met jullie meis.. Wat kan er toch een hoop veranderen in je leven,zo snel... Ik duim voor je! @Deb,blij om te horen dat het goed met je gaat,en ja die moeheid hoort erbij he,dan ook nog zoveel verjaardagen,poe poe... Hier nog steeds niks betreft het huis,wel hebben we 2x kijkers gehda afgelopen week maar de 1 vond de bergruimte te klein en de ander was een gescheiden man met een kind die af en toe bij hem bleef slapen dus was weer te klein,hier word ik niet vrolijk van hoor. Morgen gaan we voor de 2e keer kijken bij een huis,maar het liefst wil ik dat dit dan verkoecht is maarja heb je niet voor het zeggen... We wachten maar af! -x-
Hoi meiden, Sorry dat ik zo inbreek, maar de aprilmama's maken zich erg veel zorgen om Meliske. Heeft er iemand van jullie misschien contact met haar gehad na de geboortedag van Danischa* ? Zouden jullie mij een pb willen sturen als het zo is? Alvast heel erg bedankt!
Hallo ik wil even laten weten dat ik maandagavond de 21e en bevallen van een jonge dochter Summer. Nadat ik 's morgens verminderd leven had gevoeld ctg gemaakt zag er prima uit. Gyn heeft toch inwendig gevoeld en dacht dat ze de vliezen wel kon breken, zo gezegd zo gedaan. Omdat de weeen niet doorzetten werd het opgewekt via infuus dit ging ontzettend mooi en de 1e 4 cm niet eens gevoeld. Maar omdat ze nog niet volledig was ingedaald werd het infuus iets hoger gezet en moest ik zitten. Toen werd het er niet grappiger op hoor. Verloskundige kwam en zei dat ik maar even moest gaan liggen had nog maar 5 cm maar wel persdrang. Ze zei dat het beter was op de linkerzij en dat kwam mij te bekent voor dit had ik ook met sterre. Na een aantal minuten (leken wel uren) kwam ze terug en zei dat ze de gyn had gebeld ivm afwijking ctg. Toen was voor mij de maat vol niets meer zelf doen haal er maar uit de gyn wilde nog kijken naar zuurstof in het hoofdje maar ik niet heb gezegd dat ze het moesten halen, ik durfde niet meer. GYn was het hier gelukkig mee eens en binnen 10 minuten lag ik op de ok en was onze Summer krijsend geboren. Deze dame is zeer blij met de keizersnee! Wilde jullie dit even laten weten en zal binnenkort even terug lezen.
Ik zit hier met kippenvel te lezen... GEFELICITEERD! Wat super meis. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een mooie naam ook Summer! Wat gelukkig dat smitje (die had je toch wel) het er mee eens was! Heb je toch lang volgehouden meis! Geniet lekker van jullie kraamperiode en een voorspoedig herstel. Hele dikke knuffel en kus Rach
Hey Sette Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Dat was dus wel even spannend, maar geweldig dat het zo goed is afgelopen. En nu lekker genieten hoor. Liefs Miranda
Oef, wat spannend was het, Sette, ik zat met stijgende spanning te lezen. Gelukkig is het goed gegaan en heb je nu een gezonde dochter! Wat heerlijk voor jullie. Van harte gefeliciteerd!
Dank je wel zegt deze trotse moeder. @Rachje nee ik had smit niet maar sikkema een ontzettend aardige man. Smitje was er de volgende dag om 8 uur al aan mijn bed om me te feliciteren. Ik kan je zeggen dat als het bij jou zo ver is dat je op de verlos in goede handen bent maar dat je wel goed voor jezelf op moet komen!
ik weet bijna zeker dan er een aantal zwanger zijn. en ik hoop het zo jullie zijn allemaal al hele mooie en lieve moeders die voor hun nieuwe kindje willen zorgen net als dat jullie van jullie andere kindjes doen. xxx
@ sette ook vanaf hier van harte gefeliciteerd met jullie dochter summer(hele leuke naam)' het is toch wel spannend geweest als ik het zo lees maar heel goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen geniet nu maar lekker van je meisje veel liefs debby
heeeeeeeeeeeeey meiden! Ik ben er weer een keeer! Ik heb de afgelopen weken zovaak geprobeerd om op het forum te komen, en steeds lukt het gewoon niet, alle internet sites kon ik op, maar op dit forum en nog een ander forum niet, zooo raar! Ik baal er zoveel van! Ik heb de afgelopen tijd ook niet meer geprobeerd, ik wandel heel wat af met dayenne. Ze huilt best veel en in de kinderwagen vind ze heerlijk! Voor mij is het ook nog is goed voor de lijn! Nu zit ik sinds lange tijd weer is even achter de computer en hij doet het! ik kan eindelijk weer op het forum! Helaas nog steeds niet op het andere forum wat ik erg raar vind Hoe is het met jullie allemaal? Ik hoop zo dat het probleem vanaf nu afgelopen is. En ik weer lekker kan meekletsen! Al zal ik niet iedere dag op het forum zijn, want ik wil dat wandelen lekker blijven aanhouden, vind het heerlijk! Verder gaat het erg goed!
hey melis! wat goed om van je te horen we maakten ons al zorgen! Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Wat balen zeg van dat forum. Wat goed van jullie dat wandelen. Hoe is het met jullie en Dayenne? Hoe heb je trouwens de 19de beleefd? Hoop dat je met ons mee kan blijven kletsen dikke knufff!