@Loopy: Ik hoop ook voor je dat er geen komen! @Caruli: Ik hoop ook zo dat Tygo en Casey er nog een klein broertje of zusje bij krijgt! Duim hard voor je mee dat het dit keer niet betekend dat er op komst is!
hoe staat het ermee meiden? @mironne wat leuk dat jullie voor de 3de gaan! Hoe is het met milan, alles goed?
Ja met Milan is alles goed! Die groeit als kool en zijn ontwikkeling is supersnel! We zijn idd druk aan het oefenen voor een derde... Heel spannend. Hoe is het met jullie nu? Gaan jullie al voor een 2e of moet je alles nog even laten bezinken?
Kan me er helemaal iets bij voorstellen, maar het wil niet altijd zeggen als je denkt dat je ongi word dat dat zo is. Toen ik zwanger was van Milan, dacht ik ook nou weer niet zwanger, maar niets bleek minder waar.... Ik hoop het zo voor jullie, het is jullie zo gegund!
ik hoop het ook wel maar de klachten die ik heb heb ik altijd als mijn ongi eraan komt..... en bij mijn zwangerschappen nooit gehad. nu last van mijn darmen (winderigheid ) altijd als ongi eraan komt ik heb pijnlijke steken in mijn buik maar nu heb ik het idee dat mijn rechtereierstok pijnlijk is rechts schuin onder mijn navel maar ik ben zo bang voor hoop en dan weer teleurgesteld te worden dit is onze laatste cryo.....
hahaha nou wij zijn allang en breed bezig voor de 2de. Wil alleen nog niet helemaal vlotten omdat ik de vorige keer heel verwend werd en de eerste ronde zwanger was geraakt duurt het nu alleen maar langer. maar mag niet klagen.
Spannend hoor. Hoop dat je dit jaar nog een mooi LEVEND en gezond kindje in je armen mag houden. Zag op je hyves dat je ook "tante' bent geworden. Je beste vriendin is toch bevallen? Hoe ga je daar nu mee om dat er zo dichtbij iemand wel een gezond kindje in de armen heeft? Vooral een zeer dierbaar iemand...
phoe dikke dip gehad vorige week, zag het allemaal niet meer zitten. Kon niet vatten waarom zij wel en ik niet (en ik ben helemaal niet jaloers ingesteld!) en ook nog ongi geworden. Maar sinds lang weekend zeeland, nieuwe frisse moed en de schouders eronder!
Vind het heel knap hoor! En die dipjes zullen vast nog wel vaker komen, maar dat is helemaal niet erg, dat hoort er gewoon bij. Moet je ook weer onder behandeling van een gyn?
ja blijf gewoon bij smitje Meiden hier weer lekkere k*t ochtend. Moest vanochtend naar uwv. Eerst lang zoeken, toch gevonden. Betaalde parkeerplaatsen, geen geld. Moest legitimeren, is mijn paspoort nog maar geldig tot 14 jan. Kom ik bij de arts, zat al te brullen van alle tegen slagen vandaag. Gaat hij mij doodleuk vertellen dat ik geen recht heb op een uitkering en dat de baas het zelf moet gaan betalen. Reden: het was niet een direct gevolg van de bevalling of zwangerschap. Ik had het gister echt leuk op mijn werk, ging ook goed. Nu moet ik waarschijnlijk snel weer volledig gaan werken. Mag ik het niet meer op een eigen manier doen
Ahhh dat is balen zeg! Kan me voorstellen dat je hebt staan brullen door zo'n ochtend waarop alles wat mis kan gaan, mis gaat! Ik heb niet alles gevolgd, maar waarom moest je naar het UWV dan? Zit je in de ziektewet en werk je nog halve dagen ivm het overlijden van Jaylie*? Het is idd wel dikke sh*t dat je het niet op je eigen manier kan doen! Ik heb die gelegenheid toen ook niet gehad, moest gelijk weer fulltime aan de slag! Daar heb ik later ook een beste opdonder van gehad. Kan je eventueel niet met je werkgever om de tafel? Liefs
ja was sowieso al het plan. Doe nu nog 1 middag in de week. En sinds gister heb ik er pas weer lol in en is de bedoeling dat we het opbouwen. Maar nu zal het wel een rap tempo gaan. Misschien gaat het wel goed hr. Maar kan er niet tegen dat iemand al zijn beslissing klaar heeft voor dat hij mij gezien heeft....
vreselijk he dat gedoe met uwv enzo sterkte in ieder geval en als het niet gaat moet je dat gewwon eerlijk zeggen. jij bent belangrijker dan het werk.
@Rachje, bij mij precies hetzelfde verhaal,het zijn geen zwangerschaps gerelateerde klachten,ja duhh,als dit allemaal niet gebeurd was hadden we ons ook niet zo gevoeld toch? Als het goed is ie je werkgever verzekerd en kan je gewoon in de ZW blijven hoor,ik had recht op eind oktober maar ben pas sinds eind december volledig aan het werk,merk je zelf niks van hoor. Denk goed aan jezelf meis,anders komt het toch nog wel een keer eruit... Succes!
@rachje nou wat een l*l zeg dat hij dit zo zegt die van mij vond het wel zwangerschapsgerelateerd omdat ik anders niet GEK had geworden als me dit niet was overkomen ik moest 8 januari halve dagen gaan werken en dan zelf aangeven als er een uurtje ofzo bij kon ga vanaf deze week een uurtje meer werken per dag en als het zo blijft gaan ga ik per 28 februari weer volledig werken(als dit niet lukte mocht ik de arbo bellen en dan ging hij de datum verzetten naar maart) maar als ik jouw was zou ik met je baas gaan praten en zeggen dat je het op je eigen manier in wil vullen >Ik hoop dat dit je lukt veel succes en denk aan jezelf he meid liefs debby
Even totaal iets anders hoor: Joepie, mijn vriendin is bevallen van een dochtertje MEIKE! Zat al een tijdje te wachten op nieuws. Ik hoorde afgelopen maandag al dat ze in het ziekenhuis was maar er gebeurde nog steeds niks. Ben zo blij voor haar dat alles achter de rug is.
@miranda gefeliciteerd met de dochter van je vriendin dan heb je zeker lang in spanning gezeten gelukkig dat alles goed is ga je er gauw heen? liefs debby
@ debby: Bedankt. Het is zeker de bedoeling om er snel heen te gaan. Eerst samen met de meiden iets leuks kopen en dan op bezoek. De meiden willen snel op kraamvisite, want ze willen heel graag een baby vasthouden en knuffelen. Dat moeten we dan maar even voor ze regelen.
Meiden,woensdag is de dag dat we naar Derek gaan,ik vind het zoo spannend! Het is wel met opname want je moet ff kleding aan,het is van 12.00u tot 16.00u. Ik hoop dat hij contact kan maken,want het kan ook zo zijn dat de sessie niet lukt heh! xxx