Lounge

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Daisy1975, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dankje lieve meiden,

had net vergadering en hop heftige huilbui uit het niets... dat zijn de ergste!
    Bedacht me ineens vannacht een half jaar geleden is ze overleden, nu was ik nog dolgelukkig zwanger. en nu ben ik net als toen alleen thuis... en ja hr daar gingen de waterkranen open.

Nu gaat het beter, lekker met een wijntje op de bank... val ik lekker in slaap straks!

Lieve dais, het nieuws dat de twins gezond zijn heeft mij zoveel tranen van geluk gebracht. 2 meiden dat noem ik echt rijkdom.

Geldt trouwens voor alle andere dames ook hr, het goede nieuws wat jullie mee maken raken mij diep.
    En het verdrietige ook....

Hoop dat morgen beter gaat dan verwacht! Heb speciaal haar topic laten openen, kan ik er wat in zetten voor haar vermaanddag.

lieve groetjes!

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @rachje20
    ik wil jullie voor vandaag heel veel sterkte wensen
    ik denk aan jullie

veel liefs debby

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

ik heb ff een vraagje,wij hebben nog steeds geen urn voor onze Merel*,nu hebben we een spaarpot gezien zou dat mogelijk zijn om die ergens dicht te laten maken ofzo,we vinden deze zo mooi?
    Het is een spaarpot van Nijntje,zilverkleurig.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat zou toch moeten kunnen. Misschien kan een juwelier je helpen, of de begrafenisondernemer?
    Lijkt mij heel mooi, een zilveren nijntje-urn...

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja klinkt zeker mooi. En alles is mogelijk toch. Ik zou idd ook aan een juwelier vragen wat de mogelijkheden zijn.

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dank je voor jullie reacties,ik zal het zeker eens na gaan vragen!

xxxDais..

7. Niet meer actief

Het is vandaag een half jaar geleden dat we afscheid hebben moeten nemen van onze eerste twin Rangi* :cry: En 1 april een half jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van onze tweede twin Jaden* Het lijkt alof het gister was, ik voel me verdrietig en alleen. Ik weet dat het leven door moet gaan, maar het doet pijn dat iedereen het vergeten lijkt te zijn. Onze twins waren zo gewenst en we hadden er zo'n lange weg voor af moeten leggen, waarom was het geluk ons niet gegund?

Lieve Rangi* en Jaden*

Jullie waren nog zo klein
    Jullie waren nog zo fijn
    Twee kleine hoofdjes, twee ruggetjes: het begin
    Jullie waren er, in mn buik, daar binnenin

Nu alweer een half jaar geleden dat jullie moesten gaan
    Daar denk ik nog steeds dagelijks aan
    Twee kleine mini baby's kwamen er aan
    En moesten veelste snel weer gaan
    Jullie zijn nu bij opa en kijken naar beneden
    Pff het lijkt pas 1 dag geleden…

elke dag een nieuwe dag
    stilletjes aan soms met een lach
    soms gaat het slecht soms gaat het goed
    we proberen door te gaan met volle moed

Liefs mama

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Veel sterkte, Naatje.

9. Niet meer actief

Aquilegia, jij ook heel veel sterkte vandaag! Een jaar geleden hebben jullie afscheid moesten nemen van Sterre*.

Dikke knuf Naatje

10. Vlinder84

Aquilegia en Naatje, ik wens jullie allebei sterkte. Ik hoop dat het vandaag een bijzondere dag is geweest voor jullie allebei met jullie engeltjes dicht bij jullie!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank jullie wel, meiden,
    Wij zijn naar de kastanjeboom geweest die wel geplant hebben op de as van Sterre. Maar gisteren hebben we onze huildag al gehad, omdat ik ook weer ongesteld was geworden (en gisteren zijn we trouwens ook alvast naar de boom geweest, omdat voor vandaag slecht weer voorspeld was) Een jaar na Sterres dood en geboorte en NOG ben ik niet zwanger. Het is echt niet te verdragen, vooral omdat we er alles aan doen.

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    aquilegia, ik kom je even een knuffel brengen. ik hoop heel erg dat jij ook gauw een mooi gezind kindje krijgt

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Naatje,ik wil je vel strekte wensen in deze moeilijke tijd!

@Aquilegia,wat fijn dat jullie naar de kastanje boom zijn geweest,geeft ook weer wat rust of niet?
    Meid,ook ik hoop echt dat jullie het geluk gegeven wordt voor een broertje of zusje voor Sterre*..
    Misschien een rare opmerking maar zou je niet langs de gyn kunnen gaan omdat jullie al een jaar bezig zijn?

Meiden,ik denk aan jullie!

Liefs,
    Dais..

14. Vlinder84

Aquilega, och meisje ik wou dat ik meer kon doen dan op je reageren en je een virtuele knuffel te geven. Ik hoop echt dat je snel zwanger raakt meis, het is je zo gegund!

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieverd dikke knuffel!

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, lieve meiden...

Ik heb natuurlijk ook nog een miskraam tussendoor gehad, maar dat is ook al weer 5 maanden geleden. Dus ik kan wel zwanger worden.
    Toch willen we nu inderdaad gaan de gyn gaan, omdat we zo intensief klussen zou het toch wel raak moeten zijn zo langzamerhand. (temperaturen, ovulatietests etc. --> elke maand een goede kans).

17. Vlinder84

Ja meis, kan geen kwaad om hulp te vragen toch. Ik hoop dat de gyn jullie kan helpen zodat er snel een brusje kan komen voor Sterre*.

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Aquilegia,ja daar zat ik ook aan te denken omdat je een miskraam hebt gehad is het misschien iets te vroeg of zullen ze daar niet moeilijk over doen?
    Ik hoop dat hij jullie verder kan gaan helpen hoor.....

Knuff...

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi meiden,

daar ben ik na heeeeel lang weer even.
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier alles prima!
    Op een of andere manier is de behoefte om op het forum te komen, heeeeel weinig.
    Het herinnerd mij zoveel aan alles rondom danischa, en ik merk als ik op het forum ben geweest ik vaak de rest van de dag stil en sjagerijnig ben.
    In de tijd voordat ik zwanger was van haar en ook toen ik zwanger was, was ik echt super verslaafd aan dit forum.
    Het doet me nu geen goed in ieder geval.
    Hoe gaat het met jullie?
    Ik zie dat sommige al een el eind op weg zijn in de zwangerschap! Ik blijf voor jullie duimen meiden!
    Ik kom zo heel af en toe nog wel is langs, goed?

Liefs Meliske

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Meliske!
    Wat leuk om weer ns van je te horen meid!
    Hier gaat alles goed,het gaat snel he,ik weet nog goed dat jij ongeveer net zover ws toen we veel kletste,wat gaat de tijd snel he!
    Hoe is het met jouw en met je kleine meissie?
    Doet ze het geod allemaal?

En tuurlijk,af en toe langs wippen vinden we errug leuk!
    Blijven doen hoor!

Dikke kus..

Deel Deze Pagina