Leuk om even iets van je te horen Melis. Ik wissel nog wel eens berichtjes uit met Bikkie en die schreef precies hetzelfde over de site. Zij heeft ook niet meer zoveel behoefte om hier te schrijven. Maar ook daar gaat het super goed! Blijf je ons wel een beetje op de hoogte houden over jullie meisie?
Vandaag een afsluitende brief gekregen van de Radboud, tot mijn verbazing zag ik daar staan dat ik bij de curretage bijna 7 weken zwanger was. Ik heb meteen het Radboud gebeld omdat ik dacht dat ze en fout hadden gemaakt. Maar blijkbaar had ik een reken fout gemaakt, niet dat ik er nu nog iets aan heb. Ik had moeten rekenen vanaf de punctie ( de dag van bevruchting) en niet vanaf de terugplaatsing. Ik was dus niet 24 mei uitgerekend, maar 21 mei...helaas hebben we nu niets meer aan de informatie Naatje
Lieve Naatje, Helaas heb je nu idd niks meer aan deze info... Maar toch wel fijn dat je het weet nu toch?
Dat is waar...maar had liever gehad, dat ze nog steeds veilig op hun warme plekje hadden gezeten Liefs Naatje
Tuurlijk meid, dat snap ik... Dat zullen alle mama's hier wel wensen.... Hoe gaat het verder met jou? Is jullie klusweek achter de rug/....?
Dat is helaas waar... Verder gaat het hier zijn gangetje. Ben vandaag gelukkig verlosd van mijn gips. Nu ben ik veroordeeld tot 2x 2 weken tape, maar dat is gelukkig een stuk makkelijker dan gips. Wij hebben de klusdagen al weer op zitten, nu is het afwachten of we er iets moois van hebben gemaakt En hoe is het met jou? Ik zie dat gister jou ei was, en goed geklust :w ink: ?
Hee meiden, we hebben idd goed geklust...! Om de 2 dagen, schijnt het beste te zijn!? Maar we blijven nog eventjes doorgaan hoor, want je weet nooit zeker he! Bij Luna* was ik eigenlijk ook gestopt met klussen en was het 3 dagen erna alsnog raak... Dus nog een paar daagjes...dan is de wachtweek ook wat korter strakjes! @Naatje, fijn dat je gips eraf is nu...is zeker beter allen tape!
Dank jullie wel lieve meiden...! Ik voel van alles! Maarja eigenlijk kan dat nog helemaal niet he Ik wil zooooo graag! Zal mn lijf wel zijn die me voor de gek houdt! We wachten rustig af...
Oh Mar, wat spannend! Ik voelde 2 dagen na mijn ei al dat ik zwanger was hoor (maagzuur en gewoon niet lekker) dus het kan zeker wel. Ik duim zoooo hard voor je!
Dank je hoor! Maar ik heb toch ook wel het gevoel dat mn lichaam me een beetje voor de gek houdt... Dus we wachten af....
Hey lieve meiden, wij krijgen morgen de sleutel van ons huissie dus ik zal er niet meer zo vaak zijn... Niet dat jullie denken,waar is die ineens gebleven Ik zal voor jullie allemaal blijven duimen en af en toe kom ik zeker ff spieken. We krijgen begin Mei weer aansluiting voor internet in ons nieuwe huissie.. Tot snellie weer meiden! xxxDais...
dais: heeel veel succes met de verhuizing en we zullen je missen! doe het rustig aan he tot snel weer knuffie
Dausy, heel veel succes met de verhuizing en alles wat erbij komt kijken! Ik hoop dat jullie in het nieuwe huis een mooie, frisse en vooral gezonde start mogen maken! Ik wens je het allerbeste! Liefs Marjolein
Dais ook ik wil je heel veel succes met verhuizen wensen. Doe je het wel rustig aan? Tot snel. Dikke knuffel van mij
Daisy, heel veel succes (en vooral ook sterkte) met verhuizen! Het is hartstikke leuk, maar wat komt er een hoop werk bij kijken. Doe je rustig aan en geen dingen sjouwen he? We zien je vanzelf wel weer verschijnen!