Daisy, veel succes met de verhuizing en veel plezier in jullie nieuwe huis. Niet tillen, hè, je draagt een tweeling
Update van tante Loopy! ik heb vanmiddag een nichtje gekregen en ze heet Margo! straks ga ik meteen op kraamvisite!
Oh Loopy, gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou? Confronterend is dit he? Natuurlijk ben je blij, maar wat had jij dit ook graag gehad... Al moet ik toegeven dat ik miner problemen heb met jongens, misschien dat jij dat ook met meisjes hebt?
ik vond het gelukkig helemaal niet frustrerend, en was echt oprecht blij! http://i30.tinypic.com/2d9so79.jpg
ooooh loop heb er kippenvel van. Wat bijzonder weer een nichtje erbij! En dat je zo oprecht blij bent zonder je ergens vervelend te voelen, geeft denk ik een duidelijk teken dat je gegroeid bent! Van harte meis! Geniet lekker mee zou ik zeggen!
Gefeliciteerd met je nichtje meid! Ik vind het ook heel erg knap van je dat je er zo goed mee om kan gaan! Hoe gaat het verder met je? Heb je al enig idee wanneer ze met de onderzoeken gaan beginnen?
Lieve dames, Ik neem even afstand van het forum. Ik heb minder behoefte om hier te lezen en te posten. Ik hoop dat alle zwangerschappen goed verlopen en dat alle andere dames snel weer zwanger zijn en blijven. Ik meld me wel weer, vroeger of later.
Lieve Aquilegia, neem je tijd meis. We zien je vanzelf wel weer verschijnen! Jij ook veel succes met zwanger worden en blijven!
Lieve Aquilegia,neem idd alle tijd die je nodig hebt meis. Doe het rustig aan en ik wens je alle succes van de wereld en we hopen je snel weer terug te zien! Veel liefs, Dais..
Aquilegia: meid doe het rustig aan en neem idd maar even de tijd voor je eigen heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Neem lekker even de tijd voor jezelf. Ik hoop dat ook jullie snel mooie tijden zullen krijgen. Liefs Miranda
@Loopy,hoe gaat het met je? Gefeliciteerd met je nichtje,wat een dotje,heerlijk om te zien.. Wat fijn dat je zo oprecht blij kan zijn voor ze! Deze tijd komt voor jouw ook nog wel... xxxDais..
Meiden,eindelijk na een lange tijd krijgen we binnenkort onze urn voor Merel*,ik ben er zo blij mee! Het is een Nijntje.. Ivm onze verhuizing heb ik het as van merel* bij mn ouders neergezet en dat voelt me toch raar,net of ik ze in de steek heb gelaten Ik hoop dat wel snel klaar zijn met verhuizen zodat ze snel weer bij papa en mama kan zijn....
volgens de echo zat bij mij alles op de goeie plek heb ook foto's laten maken en bloed gegeven voor dna onderzoek op 16 juli moet ik naar de cardioloog