Das goed nieuws alvast he! Wel jammer dat het nog zo lang duurt voor je naar de cardioloog kan! Succes meis!
thanks meid vind ik ook, jammer dat er zoveel moeite voor gedaan moest worden.. als het op deze manier moet... weet ik het even niet meer. maar goed kijken hoe het gaat he
Wat goed om te horen dat de uitslagen goed zijn Loopy. En is de laatste 'halte' dan de cardioloog? Jeetje meis, dan moet je nog wel even wachten Caruli, wat een supermooie banner zeg! Daisy, wat fijn dat Mereltje* binnenkort weer naar huis komt meis.
Oh Loopy, wat een mooi plekje heb je voor Bas* gemaakt! En je hebt me op een idee gebracht. Mijn volgende 'Pippy-project' is zelf een mooie steen maken voor haar!
hoi meiden hoe is het met jullie? voor de zwangeren: gaat het goed met de zwangerschap? trekken jullie het een beetje anderen: hoe gaat het met jullie tis stil hier de laatste tijd
Met de zwangerschap gaat het volgens mij wel goed. Beetje heel erg jammer dat er geen luikje in mijn buik zit Maar zit zelf niet zo lekker in m'n vel op het moment. Schoonloeder zit de boel behoorlijk op te fokken hierzo en ik laat het nog gebeuren ook grrr! Maar hoe is het met jou nu? Nog nieuws?
Nee, ik ook niet... Nog 6 daagjes wachten en dan kan ik testen...misschien worden het er wel 5 of 4 hihi! Nou ja, ik heb goede hoop! Zou toch mooi zijn, deze maand raak...Heb echt het gevoel dat Luna* er dan een beetje bij geholpen heeft... Nouja, nog even afwachten he!