Voel je al wat Mar? Spannend hoor! Ik kon ook niet wachten met testen hihi, maar het maakt de zenuwen alleen maar erger! Het zou echt bijzonder zijn als het deze maand raak is he, echt door Luna* gestuurd!
Hey meiden. Hier gaat alles met de zwangerschap super goed. Onze kleine meid word héél goed in de gaten gehouden. Dat is wel een goed gevoel hoor. Maar we komen nu in een hele spannende tijd, we zitten nu in de week waarbij het met Lindy* fout is gegaan. Ik ben nu steeds aan het opletten of ik dit meisie wel steeds voel, maar dat zal ook wel zo blijven denk ik. Maar gelukkig mag ik komende week 3 keer naar het ziekenhuis, 2x echo en 1x controle bij gyn. Dat moet toch goedkomen dacht ik. Ik ben pas echt rustig als over een week of 10 deze meid lekker in onze armen ligt. @ Loopy: mooi plekje voor Bas* hoor meid!
Ja Miranda, dat zijn de moeilijke tijden he... Wat fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden! En vergeet Lindy's* belangrijke taak als beschermengel niet he, ze zorgt héél goed voor haar zusje!
hoi allemaal, hoe gaat hert met jullie? Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar ik ben er weer even. Hier gaat alles goed! Onze kleine meid groeit erg hard! Ze is ook alweer 5 maanden! Ik zie dat er weer een aantal van jullie zwanger zijn! Gefeliciteerd! Hoe gaat het met de rest? Kunnen jullie een beetje genieten van de zwangerschap? Voor de (nog) niet zwangere, ik hoop dat jullie heeel snel weer zwanger zullen zijn! Tot de volgende keer weer! fotootje van kleine Dayenne: xxxx melissa!
hoi Meliske, wat fijn dat het goed gaat met Dayenne. Gaat het met jou ook goed? Ik ben benieuwd naar een leuke foto van je kleine meid!
Hey Melis, fijn om even iets van je te horen. Super dat alles zo goed gaat. 5 Maand alweer, wat gaat de tijd toch snel. Hier zijn we aan het aftellen! Liefs Miranda
meliske: wat leuk om eens weer wat van je te lezen en wat een scheetje zeg wat gaat het toch snel he alweer 5 maanden. hoe gaat het verder met jou zelf?
Hey Melis(beetje laat sorry ) Wat leuk om weer ns van je te horen! Fijn dat alles zo goed gaat joh! Wat een schattie zeg!
miranda: hoe gaat het met jou ik zie dat je 29 weken bent... beetje geruster nu of...? daisy: hoe is het met jou? trek je het nog wel , lijkt me wel zwaarder zeg met 2 kleintjes in je buik en met de rest ook alles goed?
Hier iemand die héél gelukkig is. We zijn over de spannende 28 weken heen! Ik merk nu wel dat ik heel erg naar die 28 weken toe geleefd heb. Ik wil niet zeggen dat ik nu rustiger ben, het blijft natuurlijk spannend. Maar gelukkig ziet alles er steeds héél goed uit voor onze meid. Vorige week weer een echo gehad en ze werd toen al rond de 1300 gram geschat terwijl voor 28 weken 1000 gram staat. Hoe gaat het ondertussen met jou?
@Caruli,heb net ff geklaagd bij zwanger zijn,het gaat op zich wel oke hoor,maar soms is het echt ff teveel maar komt waarschijnlijk ook omdat ons huis niet wil opschieten,kom niet aan rust toe en daar ben ik wel aan toe... Hoe gaat het met jou meis? En met Casey? Liefs..
miranda: fijn dat alles nog steeds goed gaat met jullie meid hoop echt dat je over een paar maanden een wolk van een dochter in je armen kan sluiten. daisy: jee meis dus het zit je niet mee. en het is al zwaar met een 2ling en dan dit er ook nog bij denk wel aan je eigen he, en neem optijd je rust! met mij gaat het redelijk, wat last van mijn buik, maar dat zal ook wel weg trekken. zit er alleen mee dat ik nu weer maanden moet wachten voordat we weer kunnen starten... voor mijn gevoel is dat weggegooide tijd.. het blijft maar duren en ondertussen zijn we alweer 4 jaar bezig... en dat doet me wel pijn.. met casey gaat het ook weer een stuk beter, helaas is haar hamster zondag overleden. dus weer dikke tranen. maar we hebben 2 woestijnratjes ervoor terug en die vind ze geweldig verder is het onderwerp tygo ook wat minder ter sprake gekomen.. dus ik denk dat het weer even naar de achtergrond is voor haar.
@Caruli,ja ik kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt maar niet opgeven hoor! Ooit komt jullie tijd,daar ben ik van overtuigd. Fijn dat het met Casey ook weer wat beter gaat,zijn momentopname's denk ik of niet,zo praat ze er niet over en dan ineens weer wel? Wanneer kunnen jullie nu weer starten met de behandeling? Hier gaat het redelijk,huis schiet nog steeds niet op,nu de vloer er uiteindelijk ligt hebben we weer een lekkeage,vandaag komt de loodgieter,ik zou zo graag willen dat we er in konden,aan het kamertje konden beginnen....
Vandaag precies 11 maanden geleden dat ons mooie meissie werd geboren... Iedere dag denk ik aan Merel* maar op zo'n dag herleef ik weer helemaal die 28ste Juni.. Nog een maandje en dan is het een jaar geleden,we willen wel iets leuks gaan doen voor ons meissie,iemand een ideetje?
jeetje meid al bijna 1 jaar geleden wat gaat de tijd snel zeg... ik zie nu al tegen 5 aug op.. ik wil een urn voor tygo zijn verjaardag... ik weet alleen niet goed waar ik ze kan halen.. ben druk op zoek ik heb ook geen idee wat je op die dag kunt doen meid,
Ja meis,het gaat echt hard heh! Wij hebben ook een urn voor Merel*,kunnne we volgende week Donderdag ophalen.. Het is toch een Nijntje geworden,ik weet alleen niet waar we heen moeten,mn moeder heeft m besteld vandaar,als ik m heb zal ik gelijk een foto maken! Heb je nog niks leuks gezien op het net? Staan er toch ook veel op,weet je wat voor iets je wil? Succes meis!
ik heb gezocht voor iets hier in de buurt , aangezien ik geen vervoer heb maar heb zo snel nog niks kunnen vinden dus heb ook even met uitvaartverzorgster gebeld en die zou eens kijken.. en nog terug bellen