Aquilegia, kan je vriend over het verlies van Sterre* praten? Ik hoop dat hem dat lukt! Excuses als ik té persoonlijke vragen stel.
Hey meis, onze Merel*heeft nog 40min geleefd maar wij hebben alleen maar heel veel foto's,Merel*heeft ook niet meer gehuild,het leek er wel even op maar toch maar niet,ook wij zijn heel erg dankbaar dat ze het toch nog 40min heeft vol gehouden,ze was een sterke meid! Ben ook wel een benieuwd naar jullie glasplaat,hoop dat het gaat lukken en dat het een hele mooie plaat wordt! -x-
dag meiden, sorry als ik hier "inbreek"maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen,zelf heb ik een MK gehad vorig jaar maar ik kan me nog niet half voorstellen wat jullie hebben meegemaakt en op heden doorworstelen. Ik wens jullie een spoedige,nieuwe en vooral zorgeloze,voldragen zwangerschap die resulteert in een nieuw wondertje! liefs flyke
hallo allemaal even een berichtje van mij. ik lees wel mee maar soms weet ik niet zo goed hoe of wat ik moet zeggen. al herken ik het allemaal zo goed! ik vind het trouwens bijzonder wat jullie allemaal doen met de as van jullie kindjes. wij hebben darryl* begraven en dat is iets wat wij zelf heel fijn vinden, maar ik had t ook wel heel fijn en speciaal gevonden om wat as bij me te dragen. ik ken iemand die heeft met de as van haar dochtertje een tatoo laten zetten, is ook wel heel bijzonder vind ik..... en natalie, mijn manneke heeft dus nog wel heel lang geleefd. eerst 11 dagen "gezond" en daarna nog 14 dagen ziekenhuis en dan nog een dag thuis waar hij is overleden, maar wij hebben inderdaad heel veel filmpjes en nog meer fotos van darryl*. ik heb een aanatl op zijn site staan, maar vind t zelf zo moeilijk om te kijken en te luisteren.... wij hebben met kerst op de afdeling neonatologie een kerstboompje gekregen met een voetafdrukje van darryl* dit heeft elk kindje op de afdeling gehad. en dit is iets wat ik innig koester.... verder geen hand of voetafdrukjes. wel een plukje haar en we hebben een aantal slangetjes enzo dat darryl* gedragen heeft....
Wij hebben ook lang nagedacht wat we onze ouders als aandenken konden geven. Per slot van rekening hebben zij hun kleinkind verloren en willen natuurlijk ook graag iets hebben wat ze kunnen koesteren. Uiteindelijk hebben we het voetje van Niels* laten laseren in kristal. Onder het voetje staat zijn naam en geboorte/overlijdens datum. Het eindresultaat is schitterend geworden en ze waren er heel erg blij mee. Er zijn heel veel mogelijkheden op het gebied van vorm en formaat van het glas.
Hier even een vraagje over de mama`s die weer een kindje hebben gekregen na hun verlies... 6 jaar geleden heb ik mijn dochter verloren met 36 wk zwangerschap en ik was er kapot van ik denk echt elke dag nog aan haar, na haar geboorte wou ik weer zwanger worden in 2003 2 jaar na mijn verlies was ik weer zwanger en heel blij natuurlijk mijn zoon werdt alleen met 27 wk en 6 dagen geboren dat was een hele zware tijd gelukkig is nu alles goed met hem en een gezond kind, maar nu heb ik afgelopen mei een dochter gekregen dus het zelfde geslacht als mijn baby die ik verloren heb ,en ik voel nu alleen maar schuld gevoel ik vind mijn dochter zielig wil niet dat ze gaat huilen zeg steeds sorry tegen haar knuffel haar de heledag ,geef alles wat ze wil,koop me helemaal rot voor haar alsof ik iets probeer goed te maken . Dit kind is niet het kind dat ik veloren heb dat weet ik ,maar waarom voel ik me zo dit had ik niet toen ik mijn zoon kreeg ik snap er echt niets van . Mijn vraag is dus hebben meer vlindermama`s ook dit gevoel of draai ik gewoon door. groetjes sofaan
@sofaan. ik herken het niet heel erg wat jij noemt. ik heb nadat darryl* is overleden gelijk weer een jongetje gekregen. wel heb ik momenten dat ik dylano heel stevig knuffel en dan in mijn gedachten darryl* ook even een knuffel geef.
hoi meiden ik had haar net op msn die januari mama tis gewoon zo oneerlijk ik ben gisteren de hele dag uit mijn doen geweest alles spookte weer door mijn hoofd
Caruli; het is absoluut oneerlijk. Er wordt weleens tegen me gezegd, "misschien zul je er ooit achter komen waarom dit zo moest gaan" Maar daar geloof ik helemaal niks van. Het zou misschien een stuk makkelijker zijn als we weten waarom. Ik vind het heel moeilijk te accepteren omdat er bij ons schatje helemaal geen afwijkingen zijn gevonden. Helemaal niets! Dus ik kan mezelf ook niet optrekken aan de gedachte dat ons heel wat aan leed is bespaard omdat hij ernstige afwijkingen zou hebben. Het is gewoon verschrikkelijk en walgelijk oneerlijk. Mooier kan ik het niet brengen.
Lieve meiden, even iets heel anders. Hebben jullie iets gehoord over een medium wat de eerste prijs heeft gewonnen? Gisteren was het op 538 bij Evers. Zij kan contact krijgen met overledenen van degene die bij haar een reading doet. Ik zou graag met die dame in contact willen komen. Door alle gebeurtenissen van de laatste tijd, ben ik erg veranderd in bepaalde opvattingen. Ik zou graag een keer een reading bij deze dame willen doen. Misschien geeft dat wat antwoorden en belangrijkste; rust. Kunnen jullie me helpen? Ze schijnt ook een vast column te hebben in een één of ander blad mbt paranormale zaken. (je merkt wel; ik ben hier helemaal niet in thuis.) Liefs, M.
hoi mika: nee niks van gehoord dat lijkt me ook wel wat dan heb ik ons manneke nog veel te vragen ik zou het ook weleens willen alleen ook omdat ik nieuwsgierig ben en er pas in wil geloven zodra ik het echt heb mee gemaakt met zo'n medium er was een tijd geleden ook een topic in de lounge over een engelse man die blijkt ook goed te zijn en doet readingen aan huis ik weet alleen niet meer hoe die heet enzo
Nee ik heb er ook niks over gehoord,maar volgens mij heb ik ooit eens in weekblad Story? gezien dat ze daar idd een vaste column hebben,ik geloof met 3 dames. Ik heb toen een stukje gelezen en dacht toen ,dit wil ik ook een keer doen! Nu dit alles met onze Merel* is gebeurd heb ik het pas met mijn vriend over gehad en gezegd dat het me interresant lijkt om een keer zo'n reading te doen. We zoeken het op,wie weet!
Jeetje,het lijkt wel of het niet ophoudt. Waar kan ik naartoe mailen of een pb sturen,vindt het zo erg voor hun?!
hier een behoorlijk dipje. het nieuws van annika haalt ook weer een hoop boven. Vorige keer, bij de april mama's, was ik degene die de l*l was en mijn kindje verloor. Nu ook weer iemand bij de januari mama's. Ik vind het zo oneerlijk allemaal! Ik doe op het moment niks anders dan snoepen, vreten en janken. Voel me echt een dik varken. Bah walg gewoon van mezelf.
Meliske, het is ook allemaal zoo oneerlijk,je kunt het niet begrijpen! Ik snap dat alles zo weer boven komt bij je maar let goed op jezelf en je kleine meisje he! Als je je zo klote voelt ga dan iets doen,bijv wandelen ofzo,dat helpt bij mij wel vaak of net wat je leuk vindt dan? Lukt het een beetje met jullie site? Nou meis ik wens je veel sterkte en doe het een beetje rustig aan he... Liefs D..-x-