Lounge

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Daisy1975, Sep 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

wij hadden nog niks aan de babykamer gedaan
    mochten we ook niet van het zh voor onze gemoedsrust
    en achteraf wel beetje blij , nu hoeven we het ook niet op te ruimen en weg te doen
    vond de spullen die ik al had gekocht erg om weer op zolder te leggen :cry:

rachje: spannend meid
    mijn duimen draaien mee ;)

2. naatje1982

Sep 9, 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    he meis,typisch idd allemaal.ik hoop zo dat het later een mooie dikke streep zal worden meis.ik duim voor jullie.

wij hebben het kamertje ook gelaten zoals het was,het was bij ons helemaal klaar ook,bedje opgemaakt alle kleertjes gewassen,noem maar op.ik loop vaak haar kamertje in omdat ik dan de lucht van zwistal kan ruiken en dat doet me herinneren aan Bodine(ik heb zon zwistal geurzakje op haar kamer liggen).
    ik vind het een fijne plek in het huis om te zijn.
    alle knuffels van de begrafenis staan op de commode en ook haar fotoboeken en voet en had afdrukjes.

het blijft ook zeker zo staan allemaal,sommige mensen zeiden al doe je het kamertje weg?want tja een nieuwe baby leg je dara toch niet neer.
    ben ik wel eens boos om geworden,want als er een tweede zou zijn gekomen als ze had blijven levenm had die ook in dat kamertje gelegen.
    het enige wat wel wel doen is een ander matrs kopen,want daar heeft ze na haar overlijden op gelegen en dan moet je dat en voor het idee is het ook fijner.maar de rest blijft hetzelfde,ik kan het neit veranderen,mede omdat ze er ook in gelegen heeft.

liefs nathalie mama van Bodine*

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hoi miranda
    wij hebben het kamertje ook zo gelaten,ook het bedje is nog opgemaakt. Ik ben pas een keer in het kamertje geweest,ik vind dit nog te moeilijk,maar moest even nenuco pakken voor mijn vriendin haar dochtertje die bij mij in bad was geweest.Wij laten het kamertje ook zo staan.

Rachje ook spannend voor jouw. Ik heb dinsdag getest met cb digi (helaas stond daar ook niet zwanger,maar was 1 dag voor NOD) Als de :evil: wegblijven wil ik morgen of zaterdag weer testen .Spannend he ik zal voor je [-o<
    groetjes debby

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wij hadden ook nog net een nieuwe kinderwagen gekocht. Die oude vond ik niet meer mooi, wilde na 2x gebruiken toch graag iets anders. De kinderwagen heb ik ook gewoon gehouden. Tijdens de zwangerschap ook nog nieuwe kleertjes gekocht; je wilt ook niet alles van die andere 2 gebruiken. Misschien kan ik ze nog wel een keer gebruiken, volgens mij kunnen wij alleen maar meiden maken! ;)

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    dankjewel lieve schatten, ik duim voor ons allemaal! Het is echt maar heeeeeeel licht, maar ik zie het, jordy, mijn overbuurvrouw en een vriend... zonder te zeggen dat wij wat hadden gezien. Maar zou het kunnen dat het testlijntje gewoon ingedroogd is en daarom iets verkleurd is of dat ik gewoon nog hormonen heb van mijn zwangerschap van Jaylie* (ben nog niet ongesteld geworden)...

Ik heb op haar kamertje ook zo'n zwitsal geur zakje... lekker he? doet me altijd aan haar denken...

6. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oooh Rachje ik hoop echt dat het positief is wijffie!

en die van jou ook Debby!

7. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    ja loopy dank je wel ik hoop het ook zo
    als ik heb getest horen jullie het direct.
    liefs debby

8. Niet meer actief

[-o< [-o< [-o<
    op naar positieve testen ;)

9. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben vanavond weer zo depri... ik probeer mijn galgenhumor maar een beetje te spuien in de gewone lounge maar het gaat vanavond gewoon effe niet.

ik ben soms gewoon zo bang dat ik nooit meer moeder zal worden. ik durf er bijna niet meer met mijn familie over te hebben. ik heb zelfs het idee dat hoe langer het geleden is dat Bas is overleden, de steun steeds minder wordt. Iedereen ziet zoveel bezwaren.... en ik weet ook wel dat het niet perfect zal worden. Maar ik wil gewoon zo graag moeder worden!

overal zie je gezellige stelletjes en gezinnetjes. De hele wereld lijkt te draaien om families. En straks is het weer kerst en ben ik weer de enige vrijgezel bij het kerstdiner... de enige die alleen naar huis moet... terwijl ik eigenlijk tijdens de kerst met het mooiste jongetje ter wereld zou samen zijn. :(

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey loopy, je moet de moed niet opgeven hoor. Ik weet zeker dat ook jij de kans krijgt om gelukkig te worden. Ik hoop zo voor je dat je weer een mooi kindje in je armen mag sluiten. En je weet het, hier wordt altijd naar je geluisterd. Kop op.....

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen dames,

@Loopy,je moet idd altijd hoop blijven houden meid,ook voor jou schijnt straks de zon! :D
    Hoe moeilijk het ook is meid..
    Wij zijn er voor je,en voor elkaar! ;)

Nou ik ben vandaag niet gaan werken,heb net afgebeld,ik kan het niet,heb er geen kracht voor!
    Al 3 nachten bijna niet geslapen,veel gedroomd over Merel en andere baby's...
    Dit is de eerste keer sinds ik weer aant werk ben dat ik me zoo rot voel. :cry:
    Ik denk dat ik ook wat rustiger aan ga doen hiero,wordt soms zo verdrietig als ik jullie verhalen ook lees...

Nou meiden,tot snel weer en zet m op he! ;)

Veel liefs,
    Daisy..
    -x-

12. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Daisy, rustig aan meid! Neem de tijd voor jezelf en je verdriet en weet dat wij er voor je zijn!

Liefs,
    Josien

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey Daisy, ik heb vanmorgen ook mijn werk afgebeld. Zei gisteravond al tegen mijn man dat ik er totaal geen zin in heb op het moment. Hoeft gelukkig ook nog niet, zit nog in mijn verlof. Ben lekker thuis met mijn kindertjes. Gezellig tv kijken en knutselen. Verder gaat het wel goed met me. Mijn man is ook al de hele week thuis. Kon zich er ook niet toe zetten om aan het werk te gaan. Hij is na het overlijden van Lindy* vrij snel weer gaan werken. Misschien krijgt hij het nu een beetje moeilijk. Volgende week gaan we er samen weer tegenaan, maar nu even niet. Laat de boel maar even draaien zonder ons..... :cry:

14. Mika677

Mika677 Lid

Sep 5, 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Hé meiden,

ik zit wel op mijn werk, maar kan me vandaag niet echt concentreren. Wil jullie heel veel sterkte toesturen!

15. Mika677

Mika677 Lid

Sep 5, 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Ik maak me erge zorgen om Meliske. Ze heeft een verontrustend bericht achtergelaten bij topic "Weer zwanger zijn".

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heb ik ook gezien, als er maar niks aan de hand is.... Ik hoop dat ze snel wat laat horen.

17. Mika677

Mika677 Lid

Sep 5, 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Meiden, ik zal van het weekend niet (veel) online zijn, ik neem ook een stappie terug. Ik wens jullie een goed weekend toe. (Daisy en Miranda in het bijzonder omdat het niet zo lekker gaat.)
    Liefs M.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Ik ken het Mika... en het is erg naar om te zeggen misschien maar ik voel me eigenlijk een beetje schuldig en egoistisch dat ik jullie zo weinig kan steunen. ik voel me zelf zo rot... maandag is het 8 weken geleden dat ik mijn lieve Bas verloor en het lijkt wel of ik steeds minder sterk word :(

Ik ben wel heel blij met jullie hoor. Want in het echte leven kan ik eigenlijk nergens met mijn verdriet terecht en ook niet met mijn kinderwens. Het is 'al' bijna twee maanden geleden en blijkbaar te lang om er nog elke dag over te praten. En is het 'nog maar' bijna twee maanden geleden dus over een nieuwe baby praten kan ik ook met niemand. Daarnaast vind ik het eigenlijk gewoon vreselijk om elke dag in een leeg huis thuis te komen, maar wil ook niet naar mijn pa+vrouw of ma+man toe... Voel me gewoon nergens thuis...

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden!

Ik wil jullie even zeggen dat ik echt wel aan jullie denk alleen niet meer zoveel post hier.

Voor alle dames,heel veel sterkte gewenst!
    Veel liefs en een dikke knuff....

-x-

20. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik was van de week bij de SLIGRO (soort makro) en daar hadden ze bij de afdeling kerstversiering/winkelversiering heel veel mooie vlinders, waaronder witte met glitters. Voor de liefhebbers :) ik ga er denk ik een paar kopen voor bij het plekje wat ik thuis voor Bas* heb gemaakt

Share This Page