Ballonnen misschien? Die worden vaak in de babybox gezet zodat de kat leert daar niet te komen, misschien kun je een slinger ballonnen maken en die op je loungeset zetten, het kan er best oke uitzien als je handig bent.
Ik volg even. Hier een asso kat die zelfs op Autos gaat zitten krauwen. En bij een van de buren zelfs de soft top van de cabrio aanvalt. Echt niet grappig meer en de eigenaar doet er niks aan. Overigs buren met een kat die niet in mijn tuin komt. Hebben alles zo aangepast dat hij niet weg kan.
Ik heb onze buren laten weten dat we ze hebben en als ze er last van hadden dat we het dan graag willen horen. Buurvrouw vertelde dat ze de piep totaal niet hoort. Het schijnt dat wat oudere mensen de piep dus niet horen. Dus hoezo asociaal?
Geen ruimte voor in huis. We willen wel een hond in de toekomst, maar dan willen we hem ook de ruimte kunnen geven om te rennen en te spelen. Er zitten hier geen losloopgebieden, dan zou je hem al in een bakfiets moeten zetten en een aantal km rijden zodat het beest even zijn poten kan strekken, anders moet alles aan de lijn. Plus een piepklein huisje waarin we wonen, dat wil ik de hond niet aandoen. Beest kan niet weg van de kinderen en zal dus geen moment rust hebben. Niet eerlijk voor de hond. Kat komt er niet in, deels om dezelfde redenen en er zitten hier al tientallen katten op een piepklein stuk, lijkt me niet een gezonde situatie om daar nog meer beesten aan toe te voegen plus dat ik niet wil dat anderen last hebben van mijn dieren.
Vrienden met een hond? (lekker komen logeren of een dagje visite en dan lekker veel in de tuin) scheelt allicht.
Ik heb een kat en vind het erg vervelend om te horen. Kun je de kussens als ze niet gebruikt worden niet staand tegen de rugleuning zetten zodat ze er niet op kunnen zitten?
Nou dat dus he. We wonen hier nu 2maanden(nieuwbouw wijk dus iedereen is hier nieuw) en 1 van mijn buren hebben een kat die meteen naar binnen loopt zodra je deur open staat. Echt bloed irritant. Ik ben ook nog eens zwaar allergisch voor katten en als er dan dagelijks 1 bij je naar binnen loopt.. pfff. Hebben al van alles geprobeerd, plantenspuit lijkt hij alleen maar grappig te vinden
Hou op schei uit!!! Ik kan hier werkelijk totaal van uit mijn plaat gaan en ik kan er niet veel tegen doen. Ik zet de kussens nu elke avond rechtop tegen de leuningen. Maar feit dat ik dat moet doen, daar word ik al pissig van.
Ik ga dat ook proberen, en dan leg ik er alufolie tegen. Maar idd, het idee dat ik van alles in mn eigen tuin moet doen tegen andermans beesten.