En dit is onze stoel, we hadden nog 3 pallets over en geen zin om naar de gemeente te gaan om het weg te doen dus hebben we er maar een stoel van gemaakt. Moet natuurlijk nog afgewerkt worden maar ja het weer zit niet mee dus we kunnen nu even niet verder Bekijk bijlage 397455
Ik heb er geen grote tafel bij gedaan want dan zou het inderdaad to much worden voor onze tuin. Maar we hebben wel iets in elkaar gefikst met nog een overgebleven vlonder vierkantje hahaha wat steigerhout en pallets We hebben het trouwens zo low budget mogelijk gedaan, stof van de kussens zijn gordijnen van de Xenos, schuimrubber heb ik gratis gevonden via een weggeefhoek op facebook, steigerhout hadden we nog over van een project van vorig jaar, de vlonder vierkantjes die boven op de tafel zitten hadden we vorig jaar verkeerd gekocht en nooit terug gebracht. Het enige wat duur was was de verf maar goed, dat was eigenlijk alles Wij zijn er blij mee
Heb nu even geen foto, maar dit bed is het Ik heb bed aan beide kanten even hoog gemaakt met vurenhouten planken en de achterkant ook verstevigd met planken over de hele breedte. Vervolgens heb ik het dekkend wit gelakt. Het is wel een rechte rug maar heb er heel veel plofkussens/sierkussens tegenaan dus je ligt evengoed heel zacht. Edit: Het hoofdeind heb ik aan de buiten en binnenkant ook verstevigd zodat dit aan beide kanten dicht is en er hetzelfde uitziet. Beetje lastig uitleggen..
Ach wat leuk! Is dat moeilijk zo'n bank en tafel in mekaar zetten? Mijn man is niet echt van het doe het zelven, dus vandaar haha! Echt leuk! Ga toch eens spieken op Pinterest voor ideetjes. Houd dat ook goed met regenweer? Zolang je het goede spul erop lakt ofzo? Hebben namelijk geen afdak ofzo en onze schuur zal het niet passen... Vragen, vragen, vragen. HAHA!
Precies wat @lovely83 zegt, is helemaal niet moeilijk hoor Zeker als je van knutselen houd is dit super om te doen. Ik heb dan wel hulp gehad maar dat was meer omdat ik soms te lui was hahahah
Waar laten jullie al die kussens dan als je de lounge bank niet gebruikt. Wij hebben al een gewone set buiten staan maar die kussens zijn niet gemakkelijk zeg maar. Als je een flinke bank hebt dan heb je nogal wat kussens.
Wij hebben van t weekend een pallet bank gemaakt. Mijn man kon euro pallets meenemen van zijn werk dus was lekker goedkoop. We hebben de pallet alleen wel wat kleiner gemaakt naar 60 bij 120 anders vonden wij het niet lekker zitten. Daardoor kon er een goedkoop ledikant matrasje op van de ikea (9, 95) en voor de rugleuning hebben we gewonen kussen gepakt. Aan de eene onderkant hebben we wieltjes en aan de andere kant een houten paaltje zodat we hem weg kunnen rijden. Eentje met rugleuning en eentje zonder die je zodoende overal aan kan schuiven (loungedeel, extra bank, ligbed) Al met al waren we 35 kwijt (alleen voor de kussens geld betaald) Owja het is echt makkelijk hoor, mijn man heeft het meeste gedaan en die is niet zon klusser Maak zo even een foto
Wij hebben van het weekend met pallets een bankje gemaakt. Leuke kussens erop. Heb al stof gekocht. Oeps kan de foto niet recht zetten
Hier staan ze in de kamer naast de buffet kast als het slecht weer is. Als het goed weer is en ik haal ze s'avonds binnen dan leg ik ze gewoon voor de achterdeur, de volgende ochtend gooi ik ze dan gelijk weer naar buiten. In de winter gaan ze naar zolder.
Ik zit er ook over na te denken om er eentje te maken maar dat zou een bank van 3meter bij 5 meter worden ongeveer. Dus dat zijn nogal wat kussens...
Hoe maak je die rugleuning scheef? Is dat moeilijk? Als hier ene komt moet ik het maken, ik ben geen klusser maar mijn vriend helemaal niet
Net ff langsgeweest bij vriendlief op het werk en hij zei makkelijk pallets te kunnen regelen. Hij vond het een superidee dus binnenkort kunnen wij hier ook hopelijk ook aan de slag. Ik was al aan het marktplaatszoeken naar tuinmeubelen maar dit is veel leuker!