Ik heb een kobo e-reader Aura H20 gekocht. Ik ben echt een lezer, verslaafd aan papieren boeken. Heerlijk al die boeken om vast te houden en in de kasten te zetten Maar ja, zo'n e-reader is toch wel wat milieuvriendelijker en uiteindelijk goedkoper. Hoe bevalt jullie de ereader? Is het echt net zo fijn als gewone boeken lezen? En hebben jullie er een abonnement bij genomen? Ik zag dat je een abbo voor 13euro per maand kunt afsluiten om boeken erop te zetten. Ik zat er zelf aan te denken om dat niet te doen maar ik twijfel...
Ik heb al jaren een e-reader en vindt het superhandig. Ik heb het abonnement soms wel en soms niet aanstaan, maar vind het wel ideaal. Mijn dochtertje heeft ook een kobo e reader en ik zet er zo nieuwe boeken op, echt binnen 20 seconden gebeurd. Het leest fijner dan een boek vind ik, door het ingebouwde lampje en doordat je geen bladzijdes hoeft om te draaien het boek vast te houden. Een enkele keer koop ik trouwens nog wel eens een boek, van een bepaalde serie bijvoorbeeld, die ik dan ook bewaar Betaal volgens mij 10 euro voor het abonnement trouwens?
Ik heb ook pasgeleden kobo aangeschaft, Clara! Formaatje kleiner. Vind m echt super fijn, lees nu veel meer. En blijf toch wel boeken kopen die ik echt graag in de kast wil. Ik heb abo via bol,10 euro p.m. met eerste maand gratis. Blijf m wel aanhouden, haal het er makkelijk uit.
Ik download met mijn bibliotheek abonnement e Brooks en voor de vakantie periode activiteit ik voor 10 euro per maand bij bol.com een kobo-plus abonnement omdat daar veel meer kinderboeken te vinden zijn. Je kunt dat een maand gratis uitproberen en elk moment weer stopzetten. Erg handig .
Ik heb ook een kobo e-reader, erg blij mee! Ik heb geen abo. Ik heb altijd wel voorkeur voor specifieke boeken/series, dus die koop ik gewoon.
Ik was ook zo iemand die niet aan de e-reader wilde, maar uiteindelijk had mijn man er 1 en die heb ik ingepikt Ik vond helaas wel dat ze snel kapot waren. Kort erna heb ik er zelf 1 gekocht, ook een Kobo, maar beiden waren een jaar later kapot en niet meer te maken. Zonder dat we ze hadden laten vallen ofzo. Eerder had ik een abonnement bij bookchoice dacht ik, maar tegenwoordig heb ik een Kobo plus abonnement (voor nog geen 10 euro per maand), en lees ik boeken op mijn telefoon. Gaat ook best. Maar ik ben wel helemaal om, voor mij geen papieren boeken meer, zoveel fijner, lezen op een e-reader of telefoon
Oh wat raar dat ze zo snel kapot gingen zeg. Ik heb mijn kobo al een jaar of 5 denk ik. Loopt alleen wel eens vast.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zat nog even op Bol te kijken en is het abbo geld verhoogd dan ofzo? Of is dit omdat hier ook luisterboeken bij zitten? Wel fijn dat je hem gewoon stop kunt zetten. Goed om te weten. Edit: zonder luisterboeken 10euro inderdaad! Scheelt weer
Ik ben zo ongeveer verslaaft aan mijn ereader! Heb ook een Kobo. Ik ga niet slapen zonder hem even in de hand te hebben gehad haha! Zonder Kobo abonnement trouwens. Ik heb er een giga collectie op staan. Heb een aantal collega’s waarmee ik regelmatig boeken uitwissel. Boeken van mijn favoriete schrijvers wil ik graag hebben en die koop ik met een goede deal via bol.com. Heb ook regelmatig een tijdelijk proefabonnementje bij Bookchoice.
Ik lees vooral in bad en in bed, of juist onderweg; kan daardoor niet zonder mijn Kobo. In bad lig ik liever niet met een papieren boek, in bed vind ik nooit een fijne houding met een dik boek, onderweg onhandig om een stapel mee te nemen... dus ik lees eigenlijk alleen nog maar op mijn Kobo. Ik vind het ideaal, de schermverlichting is ook zo handig in bed, ik kan hem heeeel zacht zetten en nog heel lang lezen zonder dat mijn man last heeft van het licht of omslaan van bladzijdes Ik heb Kobo Plus nu weer aan staan, zodra ik weer uitgekeken ben om het aanbod gaat het een paar maandjes uit. Ik haal de kosten er telkens wel uit, met 2 boeken per maand zit je er meestal al overheen als je de boeken zou kopen. Het feit dat je het ook zo even kan uitschakelen vind ik ook heel fijn.
Dat is dan nog maar net veranderd . Ik heb even gezocht of je nog wel apart kan afsluiten maar kon het niet vinden.
Heb er net een edit onder geplaatst. Normale boeken is inderdaad een tientje. Incl. luisterboeken 12,95. Gelukkig maar
Ik heb een Samsung tab en daarop heb ik de Kobo Plus app van Bol.com. Heb dus ook het Kobo Plus abbonement. €10 per maand. Niet alle ebooks zijn dan gratis maar wel heeeel veel. En komen ook steeds nieuwe bij. Ik vind het echt ideaal!
Ik heb 6 jaar geleden een Kobo gekocht, maar hij doet het nu niet meer, hij start niet meer op. Ook niks geks mee gebeurd, niet laten vallen of zo... Ik heb toch liever papieren boeken uit de bieb, die zijn ook duurzaam en doen het altijd
Wij hebben al bijna twee jaar non stop het Bol-abonnement. Ik heb 'm toen afgesloten voor mijn mans verjaardag en nooit meer gestopt. Ik vind het wel echt een aanrader. Ik ben gek op sci-fi/fantasy en verslind de ene na de andere serie . Inmiddels heb ik zijn Kobo geconfisceerd en leest hij op zijn telefoon. Bij mijn moeder heb ik ook ingelogd, dus zij kan er ook boeken van downloaden.
Ik heb iets tegen die bieb boeken. Noem mij gek hoor maar ik vind dat dus vies Ik weet niet hoe dat komt. Ik zie dan voor me hoe iemand in zijn/haar neus peutert en dan de bladzijde omslaat bijvoorbeeld haha. Dus elk jaar ben ik een vermogen kwijt aan boeken kopen
Oja nog een vraag: als je boeken via de je kobo plus download, blijven ze dan voor onbeperkte duur op je e-reader staan? (ik ben echt een leek dus)
Super fijn. Kunnen veel boeken op (ik heb er nu 70 op) Scheelt veel kosten en ruimte. Ik heb een kobo abonnement . Bevalt mij super. Lekker veel nieuwe boeken lezen.
Ik kan op de gratis bieb abonnementen van de kinderen gratis zes ebooks per kind per jaar lezen van de bieb. Aanrader.