De nesteldrang komt al vroeg op gang, alles moet schoon en anders........ Ik heb nu in de vensterbank twee hoge glazen vazen staan, maar ik wil hier graag een paar planten in mooie potten neerzetten. Het punt is alleen dat deze planten in de volle zon moeten kunnen staan, want we hebben hier de hele dag zon. Wanneer het straks echt warmer wordt gaat de zonwering naar beneden. Heeft iemand tips? Zijn er überhaupt planten die in de volle zon achter een raam kunnen staan?
Kunst....ik had dat probleem ook en na jaren is dit de oplossing is wat duurder maar voor jaren plezier
Ik heb al mijn planten in de volle zon, o.a een ficus en een orchidee. Nou iedereen zei dat ze dood zouden gaan maar mijn twee planten groeien al jaren als kool. En soms geef ik ze tijden geen water.. En ze staan dus de hele dag in de volle zon, geen zon wering. Misschien heb ik toevallig twee sterke planten, heb er geen verstand van. Maar misschien is dat iets voor jou. Ik heb eigenlijk geen idee of orchideeën in de zon kunnen maar die van mij is echt niet dood te krijgen. Staat het hele jaar in bloei!
Orchideeën hebben echt de zon nodig. Ze doen het ook prima zonder veel zond, maar met zon is wel het beste. En cactussen
Bijna alle planten met langere groene bladeren en weinig bloemen kunnen dat hebben. Of volledig groene planten ( vet plantjes) etc.