Kan ik dat op een makkelijke manier doen? Als ik 4 uur minder per week wil werken? Of moet ik daar de accountant voor bellen? Ik wil nl ook weten hoeveel minder vakantiegeld en eindejaarsuitkering ik dan ontvang. Mocht iemand dit voor werk doen en het makkelijk uit kunnen rekenen, en voor mij willen doen, wil ik wel pb doen.
Ik zou gewoon een pro forma loonstrook opvragen bij de boekhouding/personeelszaken. Vraag dan ook even naar het vakantiegeld en de vakantieuitkering, want die staan er misschien niet standaard op.
Ga ik dat Reat eens proberen. Toevallig net mn loonstrook gehad, waar ook vakantiegeld en eindejaarsuitkering opstaan, dus hopelijk kan ik het dan makkelijk invullen.
Hou er rekening mee dat als je de minstverdienende partner bent, dat je combinatiekorting mogelijk ook naar beneden gaat. En dat als je kinderopvangtoeslag krijgt, dat dit ook zal veranderen. Je algemene heffingskorting en arbeidskorting veranderen ook, maar deze staan op een loonstrook, die je al opnieuw ging uitrekenen
Ja, had ik ook rekening mee gehouden 1981mama. Ik ga er dan per maand 253 euro op achteruit, krijgen dan wel 36 euro meer terug KOT. Minder vakantiegeld, minder eindejaarsuitkering, hoewel ik met dat kan leven, dat is voor ons extra in principe, niet 'nodig'. Krijg nu de volle combinatiekorting, dan ook niet meer. Poeh, dat wordt hem dus niet ben ik bang, haha.
Zo moeilijk is dat niet. Wat is je bruto maandsalaris exclusief vakantiegeld en hoeveel uren werk je nu? Edit: al gelukt zie ik.
Bij deze wel besloten over 2 jaar als Dafne naar school gaat minder te gaan werken Die 2 dagen overblijven en BSO kosten lang zoveel niet als 2 volle dagen kdv en tegen die tijd m'n studieschuld afgelost. Ach, iets om naar uit te kijken