Zwembadje gekocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn man heeft gisteren een zwembad(je) gekocht , het is ongeveer knie hoog en er kan volgens de beschrijving 2000 lor water in. Nu dacht ik dat als ik er af en toe een chloor tablet indoe wel de zomer mee door kan. Maar nu zei een vriend van ons dat we er een pomp bij moeten kopen omdat we anders het water niet goed houden.
    Wie weet mij hier wat meer over te vertellen??
    Ik hoop namelijk dat onze zoon deze zomer nog beel plezier van het badje gaat hebben

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Met alleen een chloor tablet ga je het de hele zomer niet redden nee. Je zal dan inderdaad om het water schoon te moeten houden een pomp aan moeten schaffen. Althans, als je het zelfde water de hele zomer wilt gebruiken wel. Als je dat niet doet heb je namelijk kans dat je water erg vies gaat worden.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Idd, als je het water erin wil laten heb je echt een pomp met filter nodig.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij hebben ook zo'n kniehoog bad, maar daar gooi ik om de dag nieuw water in. Soms elke dag als het water goor is.

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.126
    2.961
    113
    Vrouw
    Wij hebben dan wel een groter bad qua inhoud maar ik zou ook bij deze een pomp aansluiten. Bij ons blijft het water altijd kraakhelder. Wekelijks het filter even uitspoelen onder de kraan. Vind het ideaal. Het water warm hier ook snel op, heerlijk! Als je het bad telkens verschoont heb je elke keer weer koud water of je moet hem met warm vullen..

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook. Hebben een dompelpomp en geven zo de planten in de tuin water :). Met emmers legen is haast niet te doen.
    Ik vul het badje altijd met warm water, anders gaat er hier niemand in ;)

Deel Deze Pagina