hoeveel wassen jullie per week?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoeveel machines draaien jullie?

1. 1/2

2. 3/4

3. 5/6

4. 7/8

5. 9/10

6. 11/12

7. meer als 13

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ben benieuwd. Pol komt erbij!

2. Delta

Delta Niet meer actief

Elke dag sowieso wel, soms gebeurd het dat ik 1 a 2 dagen in de week niet was, maar dan die dag erop 2. Ik kom op zeker 9 wassen in de week uit.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1 was per dag. 5 personen.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Eerlijk gezegd? Geen flauw idee

Ik denk 3 tot 4 keer maar kan ook meer zijn.
    Vandaag 2 wasjes maar 1 kleintje. Kleintje was een nieuwe rode broek en t-shirt van zoon

5. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    7 tot 8, in het weekend was ik alles.

6. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tussen de 4 en 6 in denk ik. Wel van 1 uur, soms als iets echt vies is lang programma, maar normaal niet dus.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Momenteel héél veel... dochter is nogal een spugertje dus er gaan heel wat hydrofieldoeken en kleertjes doorheen ;)

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Elke dag zeker 1 was, meestal wat meer. Maar hier 5 personen in huis en 3 sportende kids en elke week beddengoed. Dan zit je zo aan 9 wassen.

9. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Zo'n 5/6 keer. Kleine knoeit veel met eten. Hij wil het nu zelluf doen.:D Slabbers gaan er snel doorheen en kleertjes blijven nooit helemaal schoon. Hij draagt dus elke dag schone kleren. Net als wijzelf trouwens. Werkkleding van mijn man is ook aardig veel.

Ik heb altijd een wasmachine vol, dus als ik zou wassen zoals de gebruiksaanwijzing voorschrijft, zou ik nóg vaker wassen.

10. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Elke dag zeker 2 wassen, soms meer, als het bedden-verschoondag is bijvoorbeeld...
    Dus ik denk totaal wel 15 à 16 wassen per week...bleh...en dan nog vouwen en strijken...zou soms willen dat ik een wasvrouwtje had ;)

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik heb gestemd op 5/6 maar ik heb een 8 kilo automaat en draai niet altijd een volle (water enz past aan op de hoeveelheid die in de wasmachine zit)
    Ik denk dat ik 3/4 volle wassen draai per week.

12. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Gezin met 2 volwassenen en 3 kinderen (+kinderopvang) elke week 1 witte, 1 donkere en 2 kleurenwassen. dat maakt 4.

Omdat ik ook 1 keer per 2 weken het foto-doek & grote beddengoed was (de ledikantjes gaan met de normale was mee) en dit 2 volle wassen zijn (wit&kleur) heb ik 5 wassen aangeklikt.

We doen wel heel zuinig en ik leer de kinderen dat als het niet vies is en het niet muf ruikt, ze het klaar mogen leggen voor de volgende dag of als ze wat anders aan willen het terug in de kast gaat. Ze hangen het dan netjes over de rand van het bed heen en ik doe het terug in de kast.

Enige wat standaard elke dag schoon aangetrokken word zijn sokken, ondergoed en hemd. T-shirt vaak ook wel (het blijven kids) maar bij de oudste merk ik al dat als het een shirt is dat ze erg mooi vind, ze er best zuinig mee om gaat omdat ze het graag nog een dagje aan wilt.

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    7 tot 8. Maar ja, ook een gezin van 5 met een stelletje ontzettende buitenkinderen :D

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Minimaal 2 wassen per dag, ik heb mijn wasmand echt nooit helemaal leeg :(

Wij zijn met 5: 3 groten en 2 kleintjes. De oudste werkt bij verschillende bedrijven, dus verschillende werkkleding die gewassen moet worden. Hij voetbalt 3x pw, heeft 2x pw gym, daar gaat heeeeeeeeel veel was in zitten.

en van de kleintjes natuurlijk ook, die maken veel vlekken, dochter is bijna, maar nog niet helemaal zindelijk, dus heeft wel eens ongelukjes.

En dan je beddengoed, handdoeken etc, het tikt best aan.

Ik heb notabene een 7 kg wasmachine.

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier dagelijks 2 wassen en afhankelijk van hoe vaak de kindertjes in hun broek plassen of poepen of spugen een extra was.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Gemiddeld drie wassen per dag. Wonen wel in een warm klimaat, maar in Nederland had ik toch ook wel twee wassen per dag gemiddeld.

17. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik heb maar 2 wasjes in de week. :D
    Een witte en een donkere was.
    En dan een keer voor het bedden goed. Maar ik was echt niet elke week mijn beddengoed. Wij douchen voor we naar bed gaan. Dus gaan schoon het bedje in.

18. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    4 a 5 wassen in de week, meestal 4 dus heb 3/4 aangeklikt

edit, heb wel een 7 kilo trommel

19. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik heb op 3/4 gestemd. Ben het met mijn voorganger eens. Ook wij proberen zuinig ermee om te gaan. Als iets van bovenkleding niet vies is, hoeft het wat mij betreft niet in de was. Ik hoor mijn dochter ook regelmatig zeggen: He voorzichtig, wassen is niet mama's hobby!:D Dit omdat ik dat wel eens verzucht als de kleintjes alweer onder de vlekken zitten. ;)
    Zou ook niet weten waar ik het moet laten als ik meer zou wassen.

20. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hahaha ik was echt elke week m'n beddegoed, maar alleen omdat het dan zooo lekker ruikt. Plus dan kan ik het af en toe een keertje overslaan.

Deel Deze Pagina