Wij overwegen een loungeset aan te schaffen. Nu waren we net in een winkel. Daar kregen we het advies om er een kast bij aan te schaffen om de kussens in te doen. Zo’n kast zou ons dan zo’n €2000,- gaan kosten. Nog meer dan de hele set bij elkaar kost. Wie heeft hier een goede oplossing voor? En dan wel een betaalbare oplossing En hebben jullie een foto van hoe jullie het hebben opgelost?
Wij hebben (auch) de ketler mega box. Passen 2 klikos in.. maar in ons geval: 5 kussens en de stepjes/skateboarden/waveboarden. Niet geweldig mooi, wel handig
Lounge set staat achterin de tuin tegen het schuurtje aan, kussens liggen dus in het schuurtje Alleen swinters gaan ze de zolder op ivm vocht.
https://www.blokker.nl/p/keter-tuinberging-manor-43/1343700?dfw_tracker=10153-1343700&utm_campaign=Blokker.nl&utm_medium=affiliates&utm_source=tradetracker&utm_content=feed&utm_term=183960 En in de winter doe ik ze in grote containervuilniszaken en tape ik ze dicht. Voorheen bewaarde ik ze op de vliering in de winter en in de zomer in de schuur, maar dat vond ik zo’n gesleep.
In de zomer gooien we een afdekzeil over het loungeset als ze regen opgeven. In ze winter gaan ze naar zolder. Ik wil nog wel iets van zo’n kast in de tuin, maar bij de action heb je ze ook voor €40.
Wij hebben kussens die tegen regen kunnen, het water loopt erdoor heen zegmaar waardoor ze nooit echt nat aanvoelen en je ze dus ook niet hoeft op te bergen elke dag. In de herfst gaan ze in vuilniszakken de schuur in.
In de winter op zolder. In de zomer liggen de zit kussens (zijn plat hier) onder de bank in de woonkamer. En de dikke rugkussens in van die vacuumzakken (die we uiteraard niet vacuum trekken ) van de action gewoon buiten op de loungebank.
Die van ons zijn inprincipe ook weerbestendig, maar als ze elke keer nat worden, moeten ze ook steeds eerst weer drogen voordat je erop kunt zitten... dat vind ik dan wel irritant
Maar hier hoeven ze dus nauwelijks te drogen eigenlijk? Als het geregend heeft kan ik er 15-30 min later wel op zitten.
Wij hebben een afdekzeil erbij onderhandeld. In de zomer doen we die er elke avond overheen, in de winter gaan de kussens naar de zolder.
Wintermaanden op zolder. Zomermaanden stapelen we ze op in de massagekamer. Vanavond daar even de kast opruimen, dan kunnen ze daarin. Voorheen hadden zo grote loungekussens kist vd LeenBakker. Maar die verkopen ze niet meer. Op zich ideaal, er zat een waterdichte hoes bij. En de kist van ook van dat Wickermateriaal.
In de zomer in van die zakken in de schuur en de twee grote in de trapkast. In de winter bij m’n ouders in de opslag
Hier liggen ze er gewoon het hele jaar op maar, mijn loungebanken staan dan ook altijd droog. Bij de goedkopere winkels zijn ook van die plastic kisten voor weinig geld die ook veel gebruikt worden om de kussens in te doen