Ik heb er vandaag eentje gekocht n.a.v. jouw reactie. Bij Leen Bakker zat er vandaag korting op, dus dat scheelt weer. Was nu 43 Euro kwijt geloof ik. En die tuinkist kunnen we wel vullen met speelgoed ofzo.
€2000 euro voor een kast om je tuinkussens op te ruimen? Koekkoek Wij bewaren ze op zolder. Permanent, want ieder jaar weer ben ik te belazerd om ze daarvandaan te halen.
We denken er nog even over. Het gesleep met die kussens zie ik nog niet zitten. In de garage opslaan vind ik ook wel zonde van de ruimte. Zo'n hoes lijkt me wel handig. En die set met regenbestendige kussens lijkt me wel wat
Ik heb deze ook maar in de winter gaan ze wel naar zolder. Gehad dat er water onder ging staan en ik alg kreeg in de herfst. Yuk.
Dat ben ik ook wel van plan hoor, staat ook in de gebruiksaanwijzing dat het niet is voor lange, natte periodes. Maar ik vind het afgezien van de opbergruimte vooral een gedoe om steeds al die kussens er af te halen, op te bergen en ze weer terug te leggen. Daardoor denk ik vaak ‘laat maar’ en ga dan niet lekker op mijn terras zitten als het maar voor even is. Dus zo’n hoes lijkt me er handig.
Precies zo doen wij het ook. Echt om s avonds af te dekken met een buitje en om te voorkomen dat die smerige katten erop gaan zitten. Als we 2 weken op vakantie gaan gaan ze gewoon naar binnen en de hele herfst/winterperiode liggen ze sowieso boven op zolder.
Mijn man heeft schappen gemaakt aan het plafond van de schuur. Daar liggen ze in en nemen toch weinig ruimte van de schuur in, want de fietsen kunnen er gewoon nog onder staan. Mijn zus heeft all weather kussens, maar die vind ik echt niet lekker zitten. ZE " schuren" heel erg.
Dat hebben wij dus ook, ik zit veel minder snel even buiten dan vroeger met een gewone tafel met stoelen...
Hier de kussens ook in winter binnen hoor, van nov-maart. Dan zit ik er toch niet op. En als ik er langs loop en er ligt een grote plas op laagste punt dan trek ik de hoes even omhoog dat het eraf loopt (sommige mensen zetten bijv een emmer eronder om het mooi af te laten lopen). Bij het laagste punt zit bij mij wel wat groene aanslag bovenop de hoes maar niks eronder Heb hem nu meer dan een jaar, met plezier, je gaat veel sneller op je bank zitten dan dat je eerst met kussens moet slepen.
Wij hebben een grote bank onder een afdak, dus ze regenen niet nat. Ik merk ook eigenlijk nooit wat van katten. Dus ze liggen altijd buiten. Om op te bergen voor de winter heb ik speciale opbergzakken gekocht. Ze zijn van waterdicht ademend materiaal. Daar doe ik ze s' Winters in. Dan leg ik ze gewoon buiten onder een afdak. Ze blijven daar prima.