Goedemiddag dames, Ik vindt het zelf altijd leuk om een leuk kleurtje op me nagels te hebben maar de nagel salons zitten op dit moment dicht dus dat is geen optie. Nu doe ik het meestal ook gewoon zelf me nagels lakken maar ik struggle eeuwig met lakjes die niet mooi lakken Welke merk lakjes vinden jullie fijn? Moet er toch maar een paar gaan weggooien.. Zeker de helft lakt nu heel stroperig
Ik gebruik geen nagellak, dus weet er ook niet zoveel van. Maar zou het niet kunnen dat ze gewoon over de datum zijn?
Heb er meerdere lakjes tussen zitten die misschien net aan een jaar oud zijn, Denk dus dat het niet aan de houdbaarheid ligt.
Je hebt ook speciale nagellakverdunner. Met remover moet je wel oppassen want als je er - per ongeluk - teveel in doet (en dat is vrij gemakkelijk) dan droogt je nagellak niet meer.
Nagellakverdunner is het beste. Met aceton of remover gaat de kwaliteit heel erg achteruit van je nagellak en is deze waarschijnlijk zo weer van je nagels. Zelf hier erg fan van de lakjes van Essie.
Kan het ook liggen aan de plek waar je de nagellak bewaart? Ik heb meerdere soorten nagellak, en sommige staan al wel een x aantal jaar, maar dat stroperige herken ik niet echt.
Sinds wanneer heet nagellak 'lakjes'? Ik moest echt de openingspost lezen om te begrijpen waar de titel over ging