Hallo! Ik heb best wel dunner haar gekregen de laatste jaren en doormidd van hairvitamins en speciale shampoo hou ik het nog redelijk ook. Nu heb ik het al een tijd niet geverfd, maar eigenlijk durf ik dat niet meer omdat ik bang dat mijn haar dan ook weer uit gaat vallen. Uiteraard ga ik naar de huisarts om eventueel even bloedonderzoek te laten doen. Maar ik vroeg mij af of iemand toevallig haarverf weet (of als de kappers weer open gaan) die wat zachter voor je haar is. Tips om dikker haar te krijgen mag ook altijd haha. Ik hoor het graag! Alvast bedankt!
Ik zag dat ze van kruidvat eigen merk nu ook haarverf hebben zonder ammoniak! Ik dacht ook dat dat zachter is voor je haar.
Olaplex door de verf heen. En nabehandeling met olaplex voedende crème en evt shampoo en conditionar. Als het waar is wat ze beweren is Olaplex het enige product wat de zwafelbruggen in de haren kan herstellen. Waardoor haar weer steviger en gezonder wordt.
Ik heb zelf goede ervaringen met dr haarverf van wecolour https://www.wecolour.com/?gclid=EAIaIQobChMIsMu-r7L-7gIVDp_VCh0PfAVTEAAYASAAEgJo8PD_BwE