Jaaaaa bijna is het zover Hoelaat moet je er zijn? Ik ga duimen voor een supersnelle TESE datum meis!
Oeeeee nog een uurtje en dan weten jullie meer Spannenddddddddd! Ik duim dat 2010 maar heel mooi mag beginnen meis.
Meiden, Het gesprek en de onderzoeken gingen goed. Gelukkig heeft hij niets vreemds kunnen ontdekken verder. Hij heeft ons nog steeds een grote kans dat er met de TESE wat gevonden gaat worden. En dan nu de datum: 5 maart zijn we aan de beurt. Helaas wel wat later dan gehoopt maar we hebben weer een datum om naartoe te leven. Liefs, Loutjelou
Fijn dat er niks vreemds gevonden is meis. En jeetje, dat is wel even een tegenvaller, bijna 2 maanden later. Maar nu kan je gaan aftellen. Nog minder dan 2 maandjes lieverd! Ik ga duimen dat de tijd snel mag gaan.
Zegguhh .. moet jij ons niet wat vertellen? Ik zag in een ander topic je banner en dacht, huh? Het was toch net iets minder als 2 maanden? En toen zag ik je tekst. Is er iemand uitgevallen? Vertellll!
Klinkt al meteen een heel stuk eerder he, februari! Meis, nog minder dan anderhalve maand. Spannenddddddddd
Zeg, zit me niet zo zenuwachtig te maken! hahahaha Nee hoor, geintje! Ik hoop dat we een beetje tegelijk op kunnen gaan, kunnen we elkaar gek maken!!
Hahaha heerlijk he die zenuwen Word er helemaal gek van haha. Is er een wachtlijst voor de ICSI daar eigenlijk? Of kan je meteen de maand erna starten? Zou leuk zijn als we gelijk opgaan ja! Ik ga ervoor duimen P.S. Nog maar 1 maandje, 1 weekje en 5 dagennnnnnnn
Nog maar 3 weken en 5 dagen! Die twee weekjes zijn toch nog redelijk hard gegaan! Er zijn geen wachtlijsten voor ICSI gelukkig. We zouden waarschijnlijk ook in maart kunnen beginnen dan.
Hopen dat de komende weken ook hard gaan meis! Al zenuwachtig? Of alleen als je eraan denkt? Ik hoop echt heel hard dat er iets gevonden wordt!
meis gaat hard he de tijd leuk in maart is een mooie maand dan mogen wij ook weer . samen zwanger jij en ik ik duim voor je meis
lief loutje, als je terug kijkt is de tijd snel gegaan he, maar als je vooruit kijkt duurt ie nog zo lang. toch schiet het lekker op zo. ik duimmmmmmmmmmmm voor jou! SMAK