heh lieverd neeeeee Dit is zo afschuwelijk pfffff. Ik heb je een pbtje gestuurd,misschien heb je er wat aan en zoals ik al schreef als je met een mede lotgenoot wil praten ik ben er voor je!!!!! Dit is zoiets afschuwelijks Ook al hebben we het pas zelf meegemaakt ik weet echt niet wat ik tegen je moet zegggen Hele dikke knuffel voor jullie xxxx
Lieve Loutje, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik blijf nog duimen, het moet gewoon!!! Maar ik begrijp ook wel dat het heel beangstigend is en het moeilijk is hoop te houden. Wel blij te horen dat ze gewoon nog doorzoeken. Zo lang er hoop is........ Ooh, het moet het moet het moet! *KNUFFEL*
Hee Loutje, ik moest deze week steeds even aan je denken en kwam even kijken hoe het vandaag voor jullie voorstond. Moet even een dikke knuffel uitdelen, zie ik nu. Sterkte, hoor, meis!
loutje@ lieverd wat lees ik nu , kl.... dit. ik wil jou en je mannetje heeeeeeeeel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel voor jullie. en nu?
En nu... nu gaan we het even allemaal laten bezinken en nog even afwachten tot de uitslag écht definitief is. Als het onderzoek klaar is en er nog altijd niets gevonden is gaan we van het bedrag wat we voor de ICSI's gereserveerd hadden even lekker op vakantie en dan waarschijnlijk daarna eens informeren over KID. We willen dit wel eerst even verwerkt hebben.
Groot gelijk Loutje...Je moet er echt de tijd voor nemen. En wat fijn dat je het geld gaat gebruiken om er even tussenuit te gaan. Je had het liever anders gezien, maar even lekker uitwaaien met mannetje doet jullie vast goed. En dan zien jullie wel weer verder! Nog een knuffel vanaf deze kant! SMAK!
Jeetje lieverd, wat een klap Ook al weet je dat de kans aanwezig is, toch is de klap groot als die uitslag komt. Heel verstandig dat jullie alles eerst willen verwerken. Het is echt een rouwproces waar je doorheen moet en dat is heel zwaar. Heel veel sterkte met alles lieverd! Dikke knuffel voor jullie allebei.
Lieve dreamer, Toen ik jouw filmpje voor 't eerst zag vloeide er een traantje over mijn wang... toen ik 'm gisteren nog een keer keek, toen werd het een zwembad! Je verwoord het zo goed! Het is ook zo'n omschakeling, we hadden echt hele goede hoop dat de tese zou lukken! Het kán natuurlijk nog maar we zijn zeer sceptisch.
Mn filmpje komt idd hard binnen als je net zulk nieuws hebt gehad. Maar het is wel fijn om te weten dat je niet alleen staat in je gevoel. Het is zo'n uitzonderlijke situatie dat je weinig 'vergelijkingsmateriaal' hebt om je gevoelens en gedachtes aan te meten. Ik vond (en vind!) dat heel moeilijk in ieder geval. Als je ooit vragen hebt over gedachtes en gevoelens, nu en in de toekomst, dan weet je me te vinden. Meis, mn duimen draaien keihard dat er toch nog goed nieuws komt. Ik denk aan je!
lief loutje.. neem de tijd samen he.. op jullie manier.. ik duim eigenwijs nog door tot woensdag, maar anders hoop ik dat, op welke manier en via welke omweg dan ook, je toch dit jaar het geluk zal krijgen waarop je al zo lang wacht. het moet gewoon! heel veel liefs... kling.
Jullie zijn schatten! Ik ben deze week hartstikke druk geweest met de modeshows, die zijn nu achter de rug dus de klap zal nu waarschijnlijk pas echt aankomen. We wachten rustig af tot woensdag (geen idee ook of ze dan al helemaal klaar zijn met het onderzoek) en dan zien we wel verder. We hebben in elk geval afgesproken dat we (als de uitslag negatief is) we direct onze vakantie gaan boeken. Voor zover ik me nu ingelezen heb op KID in Dusseldorf, is het daar ook mogelijk om (mocht het kind er behoefte aan hebben) contact te leggen met de donor. Ik denk dat we eerst nog eens even een gesprek moeten hebben met de arts daar. We zien het allemaal wel, voor nu gaat het nog even de koelkast in.
Ja, Loutje, je moet er doorheen om vervolgens de neuzen samen de andere kant op te kunnen zetten. Succes samen! Knuffel. Ik zou het persoonlijk wel belangrijk vinden dat mijn kind later, als hij/zij het wil, achter de identiteit van de zaaddonor kan komen.
Lieve meiden, Er zijn nu 3 van de 6 stukjes onderzocht, helaas nog altijd niks gevonden. Verwacht er ook helemaal niks meer van. (deed ik eigenlijk al niet) Het is daarom ook niet echt een teleurstelling meer, meer een bevestiging van wat we eigenlijk al dachten. Het is nog best wel onwerkelijk allemaal, je hebt ineens geen "strijdplan" meer... Liefs, Loutje