Wat lief van je!!! Voor jou ook weer spannende tijden! Ik duim voor je! We mogen eigenlijk morgen weer bellen voor het volgende stukje maar we bellen woensdag, hopelijk is het hele onderzoek dan afgerond en kunnen we het boek gaan sluiten. Heel gek, maar ik ben er klaar mee. Laat dat slechte nieuws nu maar komen, dan kunnen we weer verder. Verder gaat het met mij eigenlijk best wel goed... ik heb er altijd rekening mee gehouden dat dit kon gebeuren dus ik was redelijk voorbereid. Hoe dan ook, ook wij zullen onze droom uit zien komen: een kindje, óns kindje!
klingelschat! Hier gaat het prima! De uitslag heeft zoveel rust gebracht! Morgen gaan we bellen met DD of we eerder terecht kunnen, spannend! En hoe gaat 't met m'n zwangere dusselvriendinnetje? Bijna 9 weken alweer!!! Toppie!
Oh Loutje, wat een sterk wijffie ben je toch! Maar kan me zo goed voorstellen dat rust (ook al is het slecht nieuws geweest) zoveer beter is dan die onzekerheid! En ik hoop echt dat jullie eerder terecht kunnen, want jullie verdienen dat!!!! En het komt goed meis, ik heb daar echt vertrouwen in! Dikke knuffel voor jou!
Nee, mijn mannetje zou bellen. Ik ga hem niet onder druk zetten nu, hij moet bellen wanneer hij er klaar voor is. Ik zie het wel of hij nog gaat bellen vandaag en anders maar een andere keer, hij heeft dit allemaal voor ons over, dan heb ik nog wel wat geduld voor hem over!
ja, dat scheelt toch weer een klein maandje! Vanaf morgen gaat m'n ticker alweer in weken aftellen, dat is fijn!